Se face DN 67 B Pitești – Drăgășani – Târgu Jiu. Investiție promisă de 13 ani.
Opt oferte au fost depuse la contractul pentru realizarea proiectului tehnic necesar modernizării Drumului Național 67 B Pitești – Drăgășani – Târgu Jiu, o investiție promisă de peste 13 ani, dar blocată din cauza unui litigiu dintre CNAIR și Strabag, proces pe care Compania de Drumuri l-a câștigat definitiv în urmă cu un an.
Drumul Național 67 B Pitești – Drăgășani – Târgu Jiu are o lungime de aproape 190 de km, trece prin județele Argeș, Olt, Vâlcea și Gorj și este una dintre cele mai degradate șosele din țară, după cum Economedia scria încă din 2021.
De ce a fost blocat DN 67 B Pitești
În 2010, CNAIR (pe atunci CNADNR) semna cu Asocierea Strabag – Delta ACM contractul pentru modernizarea DN 67 B, un contract de aproximativ o jumătate de miliard de lei. Însă, proiectul a fost blocat din cauza unui litigiu cu antreprenorul pentru suplimentarea contractului, proces pe care CNAIR l-a câștigat definitiv.
Pentru noua licitație de execuție lucrări, CNAIR a lansat contractul pentru „Servicii de proiectare – Reactualizare proiect Tehnic” cu patru loturi incluse:
- Lotul 1: Județul Gorj, km 0 – km 47
- Lotul 2: Județul Vâlcea km 47 – km 119
- Lotul 3: Județul Olt km 119 – km 158
- Lotul 4: Județul Argeș km 158 – km 187
Cat costă contractul DN 67 B Pitești
Contractul de aproximativ 10 milioane lei are o durată de 43 de luni: 6 luni reactualizare și verificare Proiect Tehnic, o lună elaborare detalii de execuție și 36 luni asistență în perioada de execuție.
Se face DN 67 B Pitești – Drăgășani – Târgu Jiu. Investiție promisă de 13 ani.