În weekend-ul recent încheiat, Clubul Sportiv Brothers Motorsport, cu sprijinul Primăriei Câmpulung, a organizat cea de a VII-a ediţie a Campionatului Naţional de Raly Cross, ultima competiţie importantă în domeniu organizată anul acesta în Argeş şi desfăşurată sub egida Federaţiei Române de Automobilism.
Întrecerea a avut loc pe platoul din cartierul Grui, pe DJ 732 C Câmpulung – Bughea de Jos (lângă fosta rampă de gunoi a municipiului). Concurenţa a fost maximă deoarece au fost decişi campionii naţionali.
În plus, fanii sportului cu motor au avut parte de o serie de surprize la nivel înalt. 21 de concurenţi la start. Un traseu dificil, extrem de tehnic. Public numeros. Acestea au fost ingredientele pentru două zile de spectacol la cote înalte. Sub privirile preşedintelui FRAS Norris Măgeanu şi ale vicepreşedintelui Cătălin Nicolaescu, piloţii au dat tot ce au avut mai bun şi au făcut proba îndemânării, talentului şi determinării la cote foarte ridicate. Şi, ţinând cont de traseul dificil, ar merita subliniat reuşitele juniorilor. Competiţia a început cu o paradă a IMS-urilor, maşini de colecţie, fabricate din 1964 până în 1974, pe care pasionaţii automobilelor ARO le-au recondiţionat. Finalele au fost marcate de multe momente imprevizibile. La grupa H2, Octavian Stan, de la AS Speed Rally Bucureşti, şi-a adjudecat titlul după un atac decisiv asupra lui Gheorghe Liviu de la AS Sprint Club Mioveni, în chiar ultima turnantă. Un spectacol de zile mari a făcut şi Ionuţ Ciopleiaşi, de la Brothers Motorsport, cu al său „buggy” care părea un bolid de Formula 1 pe lângă cele ale concurenţilor. Iar Ciopleiaşi a făcut spectacol nu doar pe traseu, ci şi în mijlocul publicului, câmpulungeanul putându-şi adjudeca lejer titlul de popularitate. Un moment aparte a avut loc la ceremonia de premiere, la care au participat primarul Liviu Ţâroiu şi viceprimarul Mărgărin Blidaru. Organizatorii i-au conferit o diplomă de onoare şi lui Ion Balzac Mihăilă, unul dintre piloţii fostei uzine ARO. Acesta a oferit publicului şi o probă de virtuozitate, în afara concursului, cu o bătrână Dacia, pe dificilul traseu.
Monica CRISTEA