Sephora, mesaj jignitor la deschiderea noului magazin în Argeș Mall.
Sephora România a făcut o gafă de proporții, cu prilejul anunțului privind deschiderea unui nou magazin în municipiul Pitești. Mesajul cunoscutului lanț de magazine, cu produse destinate în special femeilor, a reușit să stârnească de reacții negative.
Mesajul postat de Sephora care a stârnit zeci de reacții negative: “Pitești, am auzit că îți plac dungile”.
Reprezentanții Sephora au anunțat marți, 23 aprilie, că va fi deschis un magazin în noul mall din Pitești. Însă, modul în care au ales să facă acest lucru nu a fost foarte inspirat. În acest sens, pe paginile de socializare a fost postat următorul mesaj:
„Pitești, am auzit că îți plac dungile! Ești gata pentru o surpriză de proporții?”, lăsând să se înțeleagă că va fi deschis noul magazin din mall. Modul de promovare a fost aspru criticat de internauți.
Foarte mulți români au considerat că reclama ar face legătura cu Experimentul Pitești sau Fenomenul Pitești, care a avut loc la Penitenciarul din municipiu, în perioada 1949-1952. Victimele erau deținuți politici, supuși unui program de „reeducare” sau mai exact de „spălare pe creier”.
La câteva ore de la anunț, postarea a fost ștearsă. Ulterior, Sephora România a transmis un alt mesaj pe Instagram, precizând că anunțul referitor la deschiderea noului magazin a fost interpretat „într-un mod greșit”.
„Din identitatea brandului SEPHORA fac parte dungile orizontale alb negru. Nu există nicio legătură între dungile SEPHORA și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești.
Sursa: Fanatik
2 Comentarii
Dolly
hai…hai pe bune…Asta ce inseamna ca toti care poarta dungi se gindesc la puscarii???
Hai , mai lasati timpeniile si cretiniile ..
Numai abureli in capul reporterului…
Si culmea …acele dungi chiar dau foarte frumos…
Pe bune…Cel care a scris articolul sta prost cu capul daca se gindeste numai la puscariasi…
Revino-ti…
Anonim
Care a fost cu ideea acelei reclame pun pariu ca habar n-are ce a insemnat experimentul pitesti.
A fost o scapare nefericita cauzata de lipsa de cultura generala a celor care se ocupa cu marketingu. Asa e cand pe posturile astea sint habarnisti.