Nu cu mult timp în urmă relatam că prin sensul giratoriu de la intersecţia dintre Calea Craiovei cu strada Basarabiei, cunoscută îndeobşte ca varianta Prundu, circulaţia era un adevărat calvar. Frezată pe toate laturile, respectiva răspântie arăta ca vai de lume: gropi peste tot, diferenţe mari de nivel între porţiunea decopertată şi stradă, treceri cu muchii ascuţite, dar mai ales capace de canalizare menajeră rămase deasupra carosabilului. Şi dacă ai fi vrut, tot n-ai fi avut pe unde le ocoli, fiindcă pe cât de multe, pe atât erau de dese capacele alea. Practic, aproape toată intersecţia este înţesată cu ele, întrucât aşa a fost concepută cu zeci de ani în urmă reţeaua de canalizare a municipiului, iar modificarea traseelor nu doar că ar dura poate chiar peste un deceniu, dar costurile ar fi imposibil de suportat cu toate fondurile europene pe care să presupunem că le-ar fi atras municipalitatea.
Important de reţinut e că după aproape o lună de chin, în sfârşit problema s-a rezolvat. Optând să lucreze pe timp de noapte, când traficul rutier este mult redus şi se diminuează riscul de accident, executantul, una dintre cele mai serioase firme constructoare de drumuri din judeţ şi chiar din ţară, a finalizat lucrările de reabilitare a intersecţiei. Acum, ieşirea spre Slatina, respectiv intrarea în Piteşti se realizează în condiţii normale, deşi de dimineaţă până seara târziu cota de circulaţie prin zonă este una deosebit de ridicată. Situaţia este explicabilă, fiindcă pe acolo se descarcă cea mai mare parte a traficului către zona de sud-vest a ţării, cu ieşire către frontierele vestice. Marţi dimineaţă, înainte să înceapă ploaia, am găsit la lucru utilaje şi echipe de muncitori ale ADP Piteşti, care refăceau marcajele rutiere şi pietonale din respectivul sens giratoriu.
Val. NICOLAU