Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești anunță redeschiderea creșelor din cadrul Centrului de Îngrijire și Educație Timpurie Pitești, începând cu data de 14 septembrie (cu excepția Creșei nr. 11 – Negru Vodă, unde se desfășoară ample lucrări de reabilitare a clădirii, cu termen de finalizare 01.10.2020).
Având în vedere prevederile Ordinului nr.1456/25.08.2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unitățile pentru ocrotirea,educarea, instruirea, odihna și recreerea copiilor și tinerilor, sunt asigurate toate normele de igienă prevăzute, în special pentru prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2.
Dosarele copiilor înscriși în anul școlar 2020-2021, vor cuprinde:
– aviz epidemiologic și dovada vaccinării eliberate de medicul de familie ( valabil 48 ore);
– adeverință de înscriere în colectivitate eliberată de medicul de familie;
– examen coproparazitologic;
– în cazul în care copilul are antecedente medicale patologice, la intrarea în colectivitate se impune și opinia/avizul/recomandările medicului specialist cu privire la posibilitatea menținerii stării de sănătate a copilului respectiv(ex. tulburări de metabolism, alergii, fenilcetonuria, boli precum epilepsia etc).
Totodată, în vederea stabilirii contribuției lunare a părinților/reprezentanților legali ai căror copii beneficiază de serviciile creșelor, la dosarul fiecărui copil se va adăuga adeverință de salariat pentru fiecare dintre părinți, excepție făcând părinții indemnizați pentru concediu în vederea creșterii copilului până la 2 ani, care au depus la dosarul copilului adeverință/fișă plăți emisă de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.
Fiecare părinte/reprezentant legal ai căror copii beneficiază de serviciile creșelor, va semna un contract de furnizare servicii și o declarație de luare la cunoștință a consecințelor în caz de neprezentare nejustificată, documente ce vor fi adăugate la dosarul fiecărui copil. Părinții/reprezentanții legali ai căror copii beneficiază de serviciile creșelor, care au reședința (domiciliu flotant) în Municipiul Pitești, vor semna câte o declarație pe propria răspundere că locuiesc la adresa la care au stabilită reședința (domiciliul flotant).
Modelele de documente menționate mai sus (adeverință de salariat, contract de furnizare servicii, declarație de luare la cunoștință a consecințelor în caz de neprezentare nejustificată, declarație pe propria răspundere că locuiesc la adresa la care au stabilită reședința, se pot procura de la sediile creșelor, de la sediul Direcției de Asistență Socială Pitești și de pe site-ul instituției