Încă din primele luni ale anului, lumea sportului auto românesc intră în febra pregătirilor pentru noul sezon competiţional, care va debuta pe 24 martie cu Raliul Braşovului. Desigur, nici componenţii de bază ai echipei piteştene Dolo Tellur Racing Team nu puteau face excepţie. Cu atât mai mult cu cât şi-au propus performanţe superioare celor din sezonul încheiat. Care, dacă ne mai amintim, au fost de toată lauda. Şi este normal să caute să-şi depăşească realizările trecutului, pentru că un adevăr nescris, dar ştiut de toată lumea, spune că „dacă nu progresezi, nu îţi menţii poziţia. Te depăşesc ceilalţi”.
Este şi motivul pentru care cele trei echipaje de bază au schimbat maşinile, sau sunt cu maşini noi. Porcişteanu a intat în posesia unui model vedetă a acestor ani, o Fabia R5 pentru competiţii, livrată „la cheie” de Skoda Motorsport. Care nu necesită decât vopsirea în culorile echipei: negru, alb, argintiu. O „armă” de mare calibru, cu care se poate angaja în lupta pentru titlul de campion absolut. Dolofan va evolua la comenzile unui Mitsubishi Evo9, iar Năstase se va urca la bordul unui model asemănător, dar de grupa H. Singura incertitudine, în acest moment, este numele navigatorului acestuia. După cum se constată, avem de-a face cu adevărate „înarmări”, ce îi îndreptăţesc să spere, cu şanse considerabile, la performanţe peste cele din 2017.
Iar pentru ca şi echipa să poată viza o clasare mai bună, anul acesta va evolua în formaţie completă, de cinci maşini. Celor trei cupluri care au dus greul sezonului încheiat li se vor ataşa încă doi piloţi, debutanţi: bucureşteanul Caragui, care este şi unul dintre partenerii grupării, şi arădeanca Ramona Rusu, o mare specialistă a driftului. Ambii vor concura pe maşini Dacia.
După cum se vede, pregătirile pentru disputele „la baionetă” ce vor urma sunt în toi. Vom reveni cu alte informaţii, pe măsură ce ele apar.
Nicolae COSMESCU