Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti aduce la cunoştinţă că, pentru gestionarea eficientă a relaţiei cu clienţii săi, pune la dispoziţia acestora mai multe canale de comunicare, care pot fi utilizate în măsura posibilităţilor utilizatorilor şi în funcţie de tipul de probleme care necesită rezolvare, după cum urmează:
Depunere cereri, sesizări scrise şi alte documente:
– la Ghişeul Unic, situat în Piteşti, b-dul I.C. Brătianu nr. 24A; programul de funcţionare este: luni, marţi, miercuri şi vineri – între orele 8-16; joi – între orele 8-19;
– e-mail: contact@apa-canal2000.ro – recomandat, pentru evitarea aglomeraţiei la Ghiseul Unic;
– fax: 0248 223 540;
– poştă.
Vizualizare facturi şi istoric plăţi, transmitere index autocitit şi/sau efectuare plăţi online cu cardul:
– pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro, după înregistrare cont utilizator;
– aplicaţia WhatsApp, la nr. de telefon: 0755.147.368 – pentru transmiterea indexului autocitit în intervalul 20-30 ale lunii în curs; se impune ataşarea fotografiei indexului de pe apometru şi transmiterea următoarelor informaţii: cod client, adresă punct de consum şi index apometru.
Semnalare disfuncţionalităţi în alimentarea cu apă şi canalizarea apelor uzate:
– la Dispecerat, nr. telefon: 0248.223.237 (24/24 ore);
– la Ghişeul Unic, nr. tel: 0248.625.050, 0348.411.022, în timpul programului de funcţionare.
De asemenea, beneficiarii serviciilor de apă şi de canalizare de pe raza municipiului Piteşti pot trimite sesizări şi utilizând canalele de comunicare ale Primăriei Piteşti, şi anume:
– Telefonul Cetăţeanului: 0248.984;
– Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni;
– e-mail: primaria@primariapitesti.ro;
– site-ul www.primariapitesti.ro, secţiunea „Sesizări“.
Menţionăm că societatea Apă Canal 2000 nu urmăreşte sesizările postate pe reţelele de socializare.
Pentru informaţii legate de relaţia cu clienţii ne puteţi contacta la telefon nr. 0248.212.010.