SC Termo Calor Confort SA Piteşti anunţă că, pentru identificarea eventualelor probleme în blocuri, blocaje tehnice în instalaţiile interioare ce aparţin asociaţiilor, reprezentanţii administraţiei blocurilor sunt rugaţi să deschidă vanele din subsolul tehnic. În acele asociaţii în care sunt depistate probleme care să împiedice furnizarea agentului termic pentru încălzire, responsabilitatea remedierii acestora, în regim urgent, este strict a conducerii asociaţiilor.
Piteştenii care constată apariţia unor probleme tehnice sau văd că nu li s-au încărcat instalaţiile interioare ale blocului de alimentare cu agent termic pentru încălzire sunt rugaţi să sune la Dispeceratul societăţii şi să contacteze conducerea asociaţiei de proprietari din care fac parte pentru a cere explicaţii privitoare la aspectele constatate.
„Urmare a sesizărilor venite din partea unor locatari, cu privire la presiunile venite din partea unor administratori sau preşedinţi de asociaţii, vă informăm că nimeni nu are dreptul de a vă impune, peste voinţa dumneavoastră, renunţarea la un drept legal, acela de a fi beneficiarul serviciului de alimentare cu energie termică pentru apă caldă şi încălzire. În cazul în care se fac presiuni asupra dumneavostră de către administrator sau preşedinte, vă rugăm să contactaţi Primăria care prin aparatul de specialitate va lua toate măsurile legale pentru oprirea acestor abuzuri. Conform Legii 51 din 8 martie 2006, art. 6 şi 7, toţi cetăţenii au accesibilitate egală şi nediscriminatorie la serviciul public, în condiţii contractuale reglementate. Având în vedere obligaţiile de plată către furnizorii de gaze, energie electrică şi apă, pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de furnizare energie termică pentru apă caldă de consum şi încălzire, solicităm achitarea de urgenţă a debitelor înregistrate”, informează reprezentanţii SC Termo Calor Confort SA.