Raiffeisen a blocat plata cu cardul pe Facebook din cauza fraudelor.
Raiffeisen a blocat plata cu cardul pe Facebook utilizatorilor din toată țara din cauza nenumăratelor fraude care au avut loc în ultimele luni. De peste o oră, acest lucru este valabil și pentru clienții băncii din Pitești.
Picătura care a umplut paharul este o clientă a Raiffeisen Bank căreia i s-au furat, prin zece tranzacții neautorizate, 9.300 de euro, deși a semnalat operațiunile suspecte, încă nedecontate, responsabililor cu securitatea conturilor. Cu toate acestea, banii au fost sustrași din cont, iar banca, spune femeia, nu i-a trimis niciun punct de vedere oficial și niciun răspuns concret.
Potrivit instrucțiunilor publicate pe site de Raiffeisen Bank, cea mai sigură măsură de prevenire a unei posibile fraude este să nu dai curs recomandărilor/ solicitărilor dintr-un mesaj „suspicios” și să-l ștergi imediat.
„De asemenea, te rugăm să ne contactezi urgent la numărul de telefon: +4021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil non-stop din orice rețea, din țară și din străinătate). În cazul în care sesizarea se face sub formă de e-mail, te rugăm să ne trimiți la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect primit, că atașament, pentru a se putea vedea și header-ul acestuia. Avem sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienții Raiffeisen Bank, cât și de la persoane care nu sunt clienți ai băncii”, potrivit instrucțiunilor băncii.
„Dacă însă ai răspuns deja unui mesaj de tip phishing, îți recomandăm să ne contactezi urgent, că noi să îți comunicăm măsurile care se impun pentru a evita orice risc”, se arată în mesajul pentru clienți.
(Sursa: gandul.ro)