În ultima săptămână din luna iunie, înaintea vacanţei parlamentare, deputatul PSD de Piteşti Cătălin Marian Rădulescu a avut intervenţii foarte dure atât în Comisia pentru Afaceri Europene, unde este vicepreşedinte, cât şi în Comisia de Transporturi şi Infrastructură, unde în urmă cu o săptămână a fost propus de către liderul PSD al Camerei Deputaţilor în funcţia de vicepreşedinte. În Comisia pentru Transporturi şi Infrastructură, proaspătul vicepreşedinte Rădulescu a atacat atât Ministerul Transporturilor, cât şi CNADNR, ameninţându-le cu o moţiune simplă pe care o va depune în luna septembrie în cazul în care proiectele susţinute de el nu vor fi puse pe tapet în luna iulie, şi anume: modernizarea Transfăgărăşanului, pentru a rămâne deschis tot anul (a primit asigurări că până la 15 iulie va fi reluată procedura de licitaţie a studiului de fezabilitate privind modernizarea acestui drum); a cerut în mod expres CNADNR-ului să rezolve urgent cele două probleme prezentate de către primarii comunelor Albota şi Mărăcineni, adică remarcarea cu linie discontinuă în locul liniei continue existente la intrarea în satul Mareş, comuna Albota, unde de mai bine de un an locuitorii trebuie să ocolească 5-10 km pentru a putea intra în sat, respectiv intrările pietonale de pe DN73 pentru locuitorii comunei Mărăcineni, care acum trebuie să meargă 5-10 km să poată intra pe proprietăţile lor. Exact la o zi de la şedinţa comisiei, reprezentanţii CNADNR s-au prezentat la primăria comunei Albota şi au întrerupt linia continuă, permiţându-le locuitorilor din satul Mareş să intre în comună.
Claudiu DIŢA
Un Comentariu
Daniel
Va dati seama ce hal de birocratie e la noi daca un deputat cere ministerului sa traga o linie discontinua…