Trăim în secolul automobilului şi acum nu mai conteazǎ soarta omului în raport cu extinderea reţelei de drumuri pentru maşini. Chiar dacǎ se doreşte limitarea poluǎrii, industria auto aruncǎ pe piaţǎ zeci de milioane de noi maşini în fiecare an. Normal, trebuie sǎ existe cât mai multe şosele pentru a valorifica întregul potenţial al motoarelor puternice, iar autoritǎţile de la Bucureşti s-au decis sǎ realizeze un drum expres între Craiova şi Piteşti. Proiectarea cǎii de rulare cu o lǎţime de 22 metri conţine multe… minuni.
Astfel, în localitǎţile Albota şi Bradu strǎbate douǎ pǎduri, ceea ce înseamnǎ nimicirea unui ecosistem într-o erǎ în care se vorbeşte despre încǎlzirea globalǎ şi doar codrii mai pot limita efectele nocive ale razelor solare asupra solului. Şoseaua are un traseu destul de cotit prin comuna Bradu şi apoi taie de douǎ ori un lac şi trece pe lângǎ Oarja pentru a vǎrsa fluxul de automobile în autostradǎ. Raţional ar fi fost sǎ treacǎ pe la sud de acest obstacol artificial. Oare nu cumva sunt unele erori de proiectare? Nu se putea ajunge mai drept spre Cireşu?