Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a municipiului Piteşti anunţă cetăţenii că, în perioada zilelor declarate libere, respectiv în intervalul 15 august – 17 august, programul de lucru cu publicul al funcţionarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I.C Brătianu nr.39, va fi asigurat după un orar modificat.
Astfel, pe 15 august, între orele 10-12 – înregistrare acte de deces; 16august, program normal cu publicul între orele 8.30-12.30 – înregistrare acte naştere, căsătorie, deces, eliberari cereri, etc; 17 august – program normal cu publicul între orele 8.30-13.30 – înregistrare acte de deces şi oficiere căsătorii; 18 august – între orele 10-12 – înregistrare acte de deces pentru situaţiile exepţionale (termenul legal de declarare a decesului de trei zile e depăşit, înhumarea se face într-o localitate situată la o distanţă mai mare de 200 km de Piteşti sau alte cazuri justificate) – se va lua legătura cu personalul din cadrul Primăriei Piteşti.
Programul special de lucru cu publicul se va regăsi afişat şi la sediul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I.C. Brătianu, nr.39.