Primăria Piteşti anunţă că vineri, 31 martie (primul termen scadent pentru plata dărilor la bugetele locale), centrele de încasare a taxelor şi impozitelor vor avea program prelungit de lucru pentru a permite cât mai multor cetăţeni să îşi achite obligaţiile. Astfel, se va lucra între orele 8 şi 17 la centrele de la Primărie şi de pe bulevardul Republicii, bl. G1, parter (zona Centrul Cultural al municipiului Piteşti), bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud), bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă agroalimentară) şi strada Bradului (lângă Şcoala Nr. 12, cartier Trivale). Centrul de încasări situat pe bulevardul Eroilor nr. 5 – în sediul Judecătoriei va avea program de lucru între orele 8-12.30. Primăria oferă şi alternativa plăţii online a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a amenzilor contravenţionale, cu cardul bancar, prin internet, fără comision, la adresele: www.primariapitesti.ro şi www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile şi funcţionale 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Claudiu DIŢA