Scriam la începutul lunii despre serviciile uneori jalnice din marile lanţuri de magazine. Încep să cred că angajaţii (în frunte cu şefii de magazin) sunt chiar nepăsători cu privire la aşteptările clienţilor. Schimbările în sens pozitiv lipsesc aproape cu desăvârşire. Oamenii reclamă la casierie problemele ivite (de obicei, discordanţe între preţul la raft şi preţul plătit, produse expirate sau lipsa de profesionalism a anumitor angajaţi), dar sunt şi destule situaţii când realizezi mult mai târziu că ai luat ţeapă.
Pantofi de unică folosinţă
Cei de la Protecţia Consumatorilor îşi fac în general treaba, dar primul lor sfat e să te înţelegi amiabil cu respectivul comerciant. Abia dacă problema nu e rezolvată amiabil poţi face reclamaţie. Sunt însă, repet, destule cazuri când, pur şi simplu, nu merită efortul de a reveni în magazin. Astfel, primim la redacţie un mesaj cu fotografie ataşată de la un client care a cumpărat din hipermarket-ul Carrefour Piteşti (Jupiter City) o pereche de încălţări pentru copil şi a plătit 50 lei. La banii ăştia nu s-a gândit că îi va purta prea mult, însă nici că îi va arunca la tomberon după doar două zile (aşa-zişii pantofiori sport au fost folosiţi în spaţiu închis, la grădiniţă). „Produsele sunt sub orice critică! Nu este prima dată când păţesc aşa ceva. Am cumpărat şi lucruri ieftine, altele scumpe, dar nici unele, nici altele nu s-au dovedit a fi de calitate. Prefer asemenea centre pentru faptul că găseşti de toate, însă cu aşa oferte mai bine te lipseşti”, ne-a scris Claudia D.
Sana expirată de două zile
Un alt cititor ne pune pe masă o sticlă de sana 100% naturală, produs românesc, însă… expirat de-a binelea, în urmă cu 48 de ore. Recunoaşte că nu a fost atent la etichetă şi este cumva resemnat. E clar că nu merită să mai bată drumul până la hipermarket (ghinion, tot Carrefour Piteşti). Nu de alta, dar face mai mult daraua decât ocaua. Nici reclamaţie la Protecţia Consumatorilor nu are de gând să facă; tot ce vrea este ca păţania lui să ajungă la urechile şefului de magazin.
În ceea ce ne priveşte, am scris în repetate rânduri despre ţepele din marile magazine, indiferent că patronii sunt francezi, nemţi sau unguri. Ceea ce am remarcat la aceste magazine este tendinţa şefilor acestora de a căuta cu orice preţ nod în papură sau de a inventa tot soiul de scuze. Nicidecum aceea de a recunoaşte şi de a corecta greşelile. Probabil aşa le stă bine multinaţionalelor care au „spate”…
4 Comentarii
Delia Dumitrica
Am urmarit sesizarile pe care „Argesul” le-a tot facut cu privire la multe supermarketuri din Pitesti care-si bat joc de clienti. Atât prin produse expirate si de calitate inferioara,cat si prin comportamentul multora din angajati, aceste super proaste marketuri merita sa-si inchida elegant,repede si sigur portile. Cum? Pāi , oameni buni, nu mai dati buzna sa mai cumparati de la ei!Hai sa fim mai selectivi! Nu cred ca- i imposibil, hai sa vedem cui mai vând produsele alea expirate si cui le mai raspund urât… Delia. Dumitricā
Anonim
Sunt si in Bacău marketuri, cu marfa in depozit care au termen de expirare aproape de final, dar sefii au pretentii sa te misti tu repede.
alegatorul turmentat
Sunt ele lanturi starine dar au angajati romani care muncesc in dorul lelii
Martor
De 3(trei) ori am luat teapa la hipermarket-ul Carefura Piteşti !!!
De peste un an nu mai intru in acest hipermarket Carefura din Piteşti.