
Primăria Municipiului Piteşti, în baza dispozițiilor art. VII alin. (3) lit.a) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene și ale art. VII alin. (7) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unei funcții publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului Management Resurse Umane, ID post 346527.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Probele de concurs și desfășurarea lor
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din Bulevardul Republicii nr. 71, după cum urmează:
- Proba scrisă – 22.12.2025, ora 10:00;
- Interviul – în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, doar de către candidații declarați admiși la proba scrisă.
În cadrul probei de interviu, se vor verifica și cunoștințele de limbă engleză, nivel mediu. Dovedirea nivelului mediu se realizează prin traducerea unui text din limba română în limba engleză și a unui text din limba engleză în limba română.
Condiții de participare la concurs
Condiții generale
Conform art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2017 privind Codul administrativ, persoana care poate ocupa o funcție publică trebuie să îndeplinească următoarele:
a) cetățenia română și domiciliul în România;
b) cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
c) vârsta minimă 18 ani;
d) capacitate deplină de exercițiu;
e) aptitudini medicale și psihologice pentru exercitarea funcției publice;
f) condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege;
g) să nu fi fost condamnată pentru infracțiuni grave sau de corupție, cu excepțiile prevăzute de lege;
h) să nu i se fi interzis dreptul de a ocupa o funcție publică;
i) să nu fi fost destituită sau să nu-i fi încetat contractul pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
j) să nu fi fost lucrător sau colaborator al Securității.
Condiții specifice
- Studii universitare de licență în domeniul științelor sociale, ramura științe economice;
- Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel de bază;
- Cunoștințe de limba engleză, nivel mediu, dovedite la interviu;
- Vechimea în specialitate: minimum 7 ani în domeniul studiilor necesare funcției publice.
Depunerea dosarelor de concurs
Dosarele de înscriere se pot depune:
- personal, la sediul Primăriei Municipiului Pitești, Compartimentul Relații Publice;
- prin serviciu de curierat;
- electronic, la e-mail primaria@primariapitesti.ro.
Termenul de depunere este de 20 de zile calendaristice de la publicarea anunțului, respectiv 21.11.2025 – 10.12.2025, inclusiv.
Dosarele transmise după programul de lucru al instituției, dar în perioada de depunere, primesc număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare și sunt considerate depuse în termen.
Componența dosarului de concurs
Dosarul de concurs conține:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr. 10 din O.U.G. nr. 57/2019;
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor al schimbării numelui, dacă este cazul;
d) copia carnetului de muncă și/sau adeverință privind vechimea;
e) copii ale diplomelor, certificatelor și altor documente care atestă competențe în domeniul IT;
f) copia adeverinței de stare de sănătate, eliberată cu maximum 6 luni înainte de selecție;
g) copia avizului psihologic emis de unități acreditate;
h) cazierul judiciar;
i) declarația privind lipsa calității de lucrător sau colaborator al Securității;
j) declarația privind lipsa destituirii sau încetării contractului pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani.
Pentru candidații cu dizabilități, se poate solicita adaptarea rezonabilă a probelor de concurs, prin transmiterea documentelor justificative în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor.
Bibliografie și tematică: AICI.
Persoana de contact: Albu Elena-Alina, consilier în cadrul Serviciului Management Resurse Umane, telefon 0372481819, e-mail resurseumane@primariapitesti.ro.






































