
Primăria comunei Micești organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant de șofer în cadrul Serviciului public de administrare a domeniului public și privat.
Concursul va avea loc la sediul primăriei și se va desfășura în august 2025, oferind oportunitatea de a lucra într-o instituție publică din județul Argeș.
Detalii despre concursul de recrutare
Concursul pentru postul de șofer se va desfășura în trei etape:
- Selecția dosarelor – 19 august 2025;
- Proba scrisă – 25 august 2025, ora 10:00;
- Interviu – În termen de 4 zile lucrătoare de la susținerea probei scrise și/sau practice, după caz.
Concursul va avea loc la sediul Primăriei Micești, în sala de ședințe a Consiliului Local.
Condiții specifice pentru candidaturi
Candidatul ideal pentru acest post trebuie să îndeplinească mai multe condiții specifice, inclusiv:
- studii gimnaziale/medii;
- vechime în muncă de minim 10 ani;
- permis auto pentru categoriile A, B, E, CE, DE, Tb;
- card tacograf și atestat transport marfă și persoane;
- certificat de absolvire pentru „mașinist la mașini pentru terasamente” și experiență de minim 3 ani;
- disponibilitate de lucru în afacerea orelor de program și în weekend.
Documentele necesare pentru înscriere
Candidații trebuie să depună un dosar complet care să conțină următoarele documente:
- formular de înscriere conform modelului prevăzut;
- copii ale actului de identitate și ale documentelor relevante (certificat de căsătorie, diploma de studii, carnet de muncă, cazier judiciar, etc.);
- adeverință medicală și certificat de integritate comportamentală;
- curriculum vitae (model comun european).
Dosarele se pot depune în perioada 04.08.2025 – 18.08.2025, la sediul Primăriei Micești.






































