… S-a petrecut pe 11 mai 1969 în Raliul Sucevei, iar autorii au fost Mircea Ilioaea şi Gelu Pavel Mann, aflaţi la bordul unui autoturism Dacia 1100, al echipei U.A. Piteşti.
Ce scria presa vremii despre acest eveniment istoric pentru argeşeni? „…Un traseu în lungime de 615 km cuprinşi între Suceava-Câmpulung Moldovenesc-Rădăuţi-Iaşi-Bucium-Suceava, (…) un traseu blând, cu o medie orară ce permite intrarea în controalele orare cu zeci de minute avans, (…) prima maşină trebuia să treacă linia de sosire la 18.45, însă la 17.30 majoritatea concurenţilor sosiseră”!
Întrecerea a fost presărată cu multe pene, care i-au afectat pe principalii pretendenţi la victorie, Florin Popescu şi Marin Dumitrescu. Ultimul făcând pană de cauciuc cu „800 m înainte de linia de sosire a probei speciale Obcina Feredeului, (…) în urma căruia a ieşit din lupta pentru primul loc în clasamentul general al etapei. Echipierii Daciei, M. Ilioaea-G. Mann, beneficiari ai unei maşini bine pusă la punct, au speculat conjunctura creată de pene şi accidente, tâşnind la «potou» şi ocupând primul loc în clasamentul clasei lor cât şi în cel general”.
Trebuie spus că la vremea respectivă, toată „suflarea” uzinei şi numeroşi piteşteni cunoşteau până şi numerele de înmatricularea ale sportivilor locali! Alături de Dobrin şi FC Argeş, echipierii uzinei de autoturisme deveniseră idolii oraşului.
Ultima victorie a unor sportivi ai echipei Dacia a fost semnată de cuplul Ştefan Vasile-Silviu Moraru, în octombrie 1994!