Advertisement
Cu ajutorul unui algoritm matematic gândit și implementat în premieră de o echipă de români, utilizatorii social media pot fi ordonați, pe verticală, în funcție de coeficientul lor de influență.
Utilizatorii își vor putea afla coeficientul de influență în doar câteva secunde și vor fi recompensați cu monede virtuale, monede cu care pot licita, alături de alți utilizatori, pentru premii reale!
Algoritmul matematic care calculează influența utilizatorului social media se află în spatele aplicației http://okkut.com/ și se activează imediat după ce un utilizator acceptă aplicația. Ordonarea utilizatorilor social media în funcție de coeficientul lor de influență devine, astfel, pentru prima dată posibilă.
În câteva secunde de la conectarea cu profilul de Facebook pe platforma Okkut, utilizatorul primește un coeficient de influență și un număr de monede virtuale.
Cu monedele virtuale care recompensează influența utilizatorul poate licita pentru premii reale, așa cum sunt cele de aici: http://okkut.com/premii-online .
Coeficientul de influență și numărul de monede pot crește prin câteva metode, mai multe detalii găsiți aici: http://okkut.com/ce-este-okkut .
Coeficientul de influență al utilizatorului este actualizat automat, la fiecare logare, și este un metric care depinde, în primul rând, de nivelul de engagement al membrilor rețelei cu postările sale.
De ce este important să știm care este coeficientul de influență al utilizatorilor social media?
Rețelele sociale nu sunt organizate pe verticală. Nu știm exact cine este influencer și cine este marginal, nu știm ce poate face primul și nu poate cel de-al doilea, cât contează fiecare dintre ei, cum pot fi valorizați sau nu, ca hub-uri în rețea și, de ce nu, cum pot fi recompensați. Pentru că, așa cum bine știu cei care lucrează în industrie, comunicarea digitală suferă.
Sumele cheltuite sunt din ce în ce mai mari, iar randamentele scad amețitor, de la an la an.
Și atunci? Atunci, în picioare va rămâne doar referința și puterea ei extraordinară! Motiv pentru care utilizatorul influent va deveni valoros, coeficientul său de influență cuantificabil și evoluția sa în rețea răsplătită.
Nu va mai dura mult până când brandurile vor înțelege valoarea și puterea referinței și vor apela la cele mai corecte canale de comunicare: influencerii.
Cine sunt acești oameni? Utilizatori social media care pot influența un procent cât mai mare dintre cei cu care interacționează constant.
Comunicarea are rolul de a genera comportamente, motiv suficient de puternic pentru branduri de a apela la modelele de comunicare cu randamentele cele mai ridicate.
Influența în social media nu este un metric care măsoară cantitatea. Nu a fost niciodată asimilată științific acestui concept. Influența este o noțiune calitativă, extrem de volatilă atunci când este proiectată pe eșantioane mari, insuficient de clar definite geografic sau profilate sociologic și cultural.
Okkut este o soluție foarte bună de promovare pentru afaceri!
Aplicația are și o componentă de business atent optimizată care asigură un randament mai bun chiar decât platformele native ale marilor dezvoltatori. Principiile pot fi consultate aici: http://okkut.com/pentru- afaceri, iar rezultatele sunt obținute datorită conceptului inovator al aplicației.
Advertisement