În perioada următoare, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş va relua campania de înscriere şi recrutare a voluntarilor specializaţi în acordarea primului ajutor, descarcerare şi misiuni de stingere a incendiilor.
Cei care doresc să se alăture pompierilor salvatori trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: * să aibă vârsta între 16 şi 65 de ani;
* să fie apţi medical; * să nu fi fost condamnaţi pentru infracţiuni comise cu intenţie; * să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul serviciilor ISU; * să nu fie angajaţi în cadrul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă; * să nu fie angajaţi/ desfăşoare activitatea în cadrul serviciilor voluntare sau private pentru situaţii de urgenţă.
La recrutare şi înscriere candidatul trebuie să prezinte un dosar care să conţină: * cerere de înscriere; * certificat de cazier judiciar (doar pentru cei cu vârsta de peste 18 ani); * copie după actul de identitate; * aviz psihologic (nu adeverinţă) care va conţine din partea psihologului clinician un profil psihologic cu recomandări la finalul evaluării sau din partea psihologului cu competenţă în apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, cu precizarea apt sau inapt pentru activităţile în cadrul unui serviciu de urgenţă; * act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare (nu e stabilit un minim de studii); * adeverinţă medicală pe care trebuie menţionat „nu se află în evidenţă cu boli cronice”, „apt pentru efort fizic de nivel mediu'” şi „clinic sănătos”;
* acordul părinţilor/tutorelui legal pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani.
Perioada de înscriere şi depunere a dosarelor este 13-24 februarie 2017, de luni până vineri, între orele 8-14, la sediul Localului II al ISU Argeş de pe strada Mărăşeşti nr. 1, Piteşti, iar relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0248/221516.
Val. NICOLAU