SC Publitrans 2000 SA Piteşti beneficiază de consultanţă europeană pentru modernizare, după ce a achiziţionat autobuze noi cu ajutorul unui credit de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. Partenerii Publitrans au venit şi cu un proiect de marketing prin care se doreşte modernizarea staţiilor de autobuz, implementarea unei politici tarifare aparte (care să includă, de pildă, şi pachete turistice), dar şi realizarea unor evenimente menite să promoveze călătoria cu autobuzul. De exemplu, în fiecare lună septembrie există o Zi fără Autoturism în Uniunea Europeană. „Cu această ocazie se poate organiza o zi a porţilor deschise. Atunci când sediile şi atelierele Publitrans pot fi vizitate. Cu panouri informative ce prezintă istoria şi dezvoltarea transportului public în Piteşti. Un program cu muzică, gastronomie (specialităţi regionale) şi activităţi pentru copii este la fel de important, deoarece se creează o platformă generală de ansamblu astfel încât familiile să participe la astfel de evenimente, iar mase largi de locuitori din mediul urban pot primi informaţii directe privind transportul public”, se arată în proiectul de marketing care va fi supus spre analiză Consiliului Local în această săptămână.
Claudiu DIŢA
Un Comentariu
Cu autobuzul graaaaatis
Deja pachetele turistice se aplică, autobuzele circulă in sistem hop-on, hop-off pentru persoanele de vârsta a treia.