Pitești. Paradoxul stațiilor modernizate pe bani grei: oamenii așteaptă culcați în iarbă!
Au curs râuri de cerneală în legătură cu proiectul de modernizare a stațiilor de autobuz din Pitești, principala problemă fiind costul ridicat: aproximativ 40.000 euro bucata. Iar când spunem călători, nu ne referim doar la persoanele care merg cu Publitrans, ci și la aceia care folosesc ca mijloace de transport în comun maxi-taxiurile.
Operatorii privați, cel puțin o parte dintre ei, au fost afectați de introducerea liniilor de transport metropolitan care oferă, fără discuție, condiții mai sigure și mai civilizate pentru călători. Însă, în continuare, sunt rute în afara zonei metropolitane, unde operează firmele exclusiv private. Spre exemplu, până la Topoloveni. În acest caz, unul din capetele de linie este pe Calea București – în zona Colegiului “Armand Călinescu”. Este una dintre cele mai mari stații din Pitești, fiindcă aici opresc și autobuzele Publitrans, iar fluxul de călători este unul mai mereu crescut.
Culmea, fix unde ne-am fi așteptat să fie ditamai stația de autobuz, cu acoperiș și toate cele, ei bine… ia-o de unde nu-i! Credem că situația ar fi trecut neobservată (sau ar fi fost mai puțin comentată), dacă reporterii ziarului nostru nu ar fi surprins, chiar zilele trecute, o situație aproape neverosimilă.
Mai mulți călători se odihneau, ziua în amiaza mare, pe spațiul verde din imediata apropiere a stației “invizibile”. Partea bună, judecând după cât de relaxați (adormiți) par acești oameni, este că beneficiază de un confort maxim, iar municipalitatea este scutită de criticile cu privire la bancheta neprietenoasă și spațiul îngust de sub acoperiș.
În altă ordine de idei, cred că de bun simț era, din partea firmei care a câștigat contractul, să fie oferită Primăriei bonus o stație de călători, dacă în zona respectivă nu era prevăzută în proiect.
La câți bani a încasat, chiar era un gest frumos. Dar, afacerile sunt afaceri și brânza-i pe bani “băi frate”.
4 Comentarii
Cezar
Lasă că de dat au dat ei, dar cui trebuie! La 40 k euro bucata și la cum arată stațiile alea….
DA
Domnul actual primar , în mandatul actual s-au făcut stațiile publitrans, și viitorul primar nu ne-a spus ce a făcut la dnă ,în schimb spune ca a început tafalugul(un utilaj folosit pentru tasare) , pentru procese cu romsilva, dar cine a făcut varianta gavana Trivale care a împărțit pădurea în două , nu spune nimic, de asta vedem vulpi și căprioare prin cartiere , gara frați golești , în nordul Piteștiului răsună pădurea cu petreceri până dimineața , în acest fel vreau urbaniști piteșteni să transforme pădurea Trivale în parc de distracți, sunt apolitic dar vreau piteșteni să ia atitudine.
Anonim
Sa va uitați la capetele de linii din Brașov. Arata că niște adevărate autogări
Anonim
Serios? A um se sesizează și presa? Când sau fost criticate aceste stații ca și costuri, ineficienta, calitate și altele asemenea toată presa din Pitești s-a ofuscat.
Doar hotie și afaceri dubioase dovedesc aceste stații!!
Dar nu sunt nici primele nici ultimele în acest top al irosiți banilor.