Soluţionarea reclamaţiilor depuse de clienţii agenţiei de turism Genius Travel (până anul trecut cu angajaţi şi la Piteşti) se poate face numai printr-o colaborare cu alte instituţii abilitate, inclusiv cu Serviciul de investigare a fraudelor, fiecare pe culoarul lui de competenţă, a declarat piteşteanul Bogdan Pandelică, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC). „Am primit, până acum, 15 reclamaţii în legătură cu activitatea agenţiei de turism Genius Travel. Turiştii au plătit o vacanţă şi au fost în imposibilitatea de a beneficia de serviciile plătite. O echipă de la Comisariatul Bucureşti a fost la faţa locului, la sediul agenţiei, unde au găsit închis. Am făcut o adresă către Serviciul de investigare a fraudelor, o adresă către Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT), i-am rugat pe colegii mei să verifice dacă mai sunt şi alte sedii deschise la alte adrese pentru a putea să luăm legătura cu administratorii”, a spus Bogdan Pandelică. Acesta a precizat că ANPC se ocupă, în principal, de informarea cetăţenilor, cu verificarea condiţiilor contractuale. Reprezentanţii ANT au notificat conducerea agenţiei Genius Travel să îşi prezinte toate documentele în următoarele 15 zile la sediul ANT, în caz contrar licenţa de turism urmând să fie retrasă din oficiu. Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism a anunţat excluderea Genius Travel, pentru prejudicii morale create asociaţiei, prejudicii de imagine create agenţiilor de turism membre şi nemembre care funcţionează corect.
Claudiu DIŢA