Cu Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare închise în această perioadă pentru siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare preia online toate solicitările clienţilor săi, păstrând termenele reduse de răspuns.
La Info Linia CEZ, în 3,5 minute, specialiştii CEZ răspund la întrebările referitoare la serviciile CEZ Vânzare, în timp ce 80 % dintre apeluri sunt preluate în maximum 45 de secunde, iar răspunsurile la solicitările de consiliere sunt oferite în mai puţin de 24 h. Informaţiile cu privire la întreruperile programate în alimentarea cu energie electrică sunt actualizate constant pe paginile web www.cez.ro şi www.cezinfo.ro în secţiunile dedicate. Totodată, facturile electronice se transmit clienţilor în momentul emiterii iar timpul mediu de răspuns la solicitările primite pe chatul CEZ Vânzare este de un minut şi 46 de secunde.
În luna martie, clienţii CEZ Vânzare au fost activi şi au dialogat intens cu furnizorul lor de energie electrică şi gaze naturale, folosind canalele online şi cele telefonice, din confortul de #acasă.
Principalele 5 subiecte de interes pentru clienţii CEZ Vânzare au fost:
- Solicitarea informaţiilor despre sold (valoare sold per cont client) – informaţie solicitată de peste 11 500 de clienţi, atât telefonic cât şi prin intermediul canalelor online;
- Informaţii referitoare la factura de energie electrică/ gaze naturale (valoarea facturilor, perioada de emitere, istoricul de consum, etc), solicitate de peste 6 000 de clienţi, atât online cât şi telefonic;
- Cantitatea de energie electrică contractată (ce cantitate de energie electrică a fost înregistrată pentru consumul lunar, în convenţia de consum anexată contractului de energie electrică) – acest tip de informaţie le-a fost furnizată celor peste 3 340 de clienţi interesaţi de subiect;
- Care sunt modalităţile de alocare a plăţilor efectuate de un client cu mai multe locuri de consum. Aproximativ 3 900 de clienţi CEZ Vânzare au fost interesaţi de detalierea modului de alocare al plăţilor, primind informaţii punctuale despre numărul şi data de emitere a facturilor pentru care au fost alocate sumele plătite;
- Informaţii despre contractarea serviciilor de furnizare energie electrică şi gaze naturale, solicitate de peste 3 200 de clienţi CEZ cărora le-au fost comunicate documentele necesare pentru încheierea unui contract de furnizare energie electrică şi/ sau gaze naturale.
Reamintim faptul că furnizorul CEZ Vânzare rămâne disponibil pentru soluţionarea tuturor solicitărilor clienţilor săi, prin următoarele canele de comunicare:
- Info Linia CEZ – 0251-929, disponibil şapte zile pe săptămână, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
- Portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ, care poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât şi de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicaţia disponibilă în AppStore sau Google Play;
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare. Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00;
- Formularul online de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
- Numărul de fax: 0248-524.834.