Primăria Piteşti informează că în februarie se transmit prin poştă către contribuabili, persoane fizice şi juridice, deciziile de impunere pentru stabilirea impozitului pe clădiri, pe terenuri şi pe mijloacele de transport.
Aceste decizii cuprind obligaţiile fiscale pentru anul 2019, conform situaţiei existente la 31 decembrie a anului anterior. În situaţia în care până la primirea deciziei de impunere obligaţiile fiscale au fost achitate parţial, contribuabilii trebuie să achite diferenţa rămasă de plată. Pe verso-ul deciziei sunt informaţii privind alternativa plăţii impozitelor şi taxelor locale online cu cardul bancar, prin Internet şi POS, fără comision, modalităţile de obţinere a parolei de acces pentru plata prin Internet, termenele de plată, programul de încasări pentru plăţile prin numerar sau POS.
Pot apărea şi unele neconcordanţe, dar „în toate aceste cazuri şi în situaţiile în care există nelămuriri în legătură cu deciziile de impunere, contribuabilii se pot adresa compartimentelor de impozite şi taxe locale, după cum urmează: pentru persoane fizice – la centrele de încasare sau la numerele de telefon 0736.699.923/ 0736.699.924; pentru persoane juridice – la sediul Primăriei sau la numărul de telefon 0248.215.440, interior 229”.