De câteva zile au început să sosească deciziile trimise de Primăria Pitești privind sumele de plată a taxei pentru salubrizare. Această taxă a stârnit nemulțumirea cetățenilor din mai multe motive. Să le luăm pe rând:
Unu. Aglomerația pe care oamenii au suportat-o câteva luni la ghișeele stabilite pentru depunerea actelor. Operațiunea a fost greoaie, fiind nevoie de prelungirea de două ori a termenului de depunere.
Doi. Oamenii sunt purtați în continuare pe drumuri, pentru a ridica personal plicul de la Pink Post, o poștă privată cu sediul în Pitești, pe bulevardul Eroilor nr. 12. Trecând peste faptul că nu ai unde parca în zona respectivă și că normal ar fi fost ca, dacă tot plătești acest serviciu, măcar să-ți fie adusă înştiinţarea acasă, poștașii firmei nu sună la ușa nimănui, le e mult mai ușor să lase recipisele în cutia poștală pentru a se duce fiecare să-și ridice plicul. Ce contează pentru ei că poate destinatarii sunt oameni în vârstă, care nu se pot deplasa, iar în contextul actualei pandemii nici nu e indicat! Până ieri nimeni nu ne-a confirmat că a fost căutat la ușă de poștașii respectivei firme.
Trei. Ca în orice treabă care se face hei-rup-ist, e normal să mai fie și erori. Cine muncește greșește, spune o vorbă înțeleaptă. Dar de ce dacă cineva greșește, celălalt trebuie să repare? Un exemplu: deși a depus declarația la timp pentru ambele proprietăți pe care le deține, o piteșteancă a primit decizie să plătească taxa pentru 7 (șapte) persoane, deși ea trecuse în act două persoane la fiecare adresă. Femeia nu înțelege cum s-a putut întâmpla așa ceva; după ce a stat două ore la coadă să depună actele, acestea au fost introduse în calculator în fața ei, fiind asigurată că totul este în regulă. A sunat la primărie să ceară lămuriri, iar de acolo i s-a dat un număr de telefon mobil la care nu răspunde nimeni…