O instituție importantă din Argeș angajează. Probele și calendarul concursului.
Este vorba despre Muzeul Judetean Argeș care angajează gestionar custode debutant – 1 post la Cetatea Poenari, Arefu. Post în organigramă – în subordinea Serviciului Muzeografie. Nivelul postului: de execuție. Normă de lucru: normă întreagă. Perioada: nedeterminată.
Concursul se va desfășura la sediul Muzeului Judeţean Argeş din Pitești, strada Armand Călinescu, nr. 44 cu probele și calendarul următor:
30.10.2024 ora 13,00 – Data limită depunere dosare înscriere la concurs
01.11.2024 ora 13:00 – Afișarea rezultatului selecției dosarelor de înscriere, după verificarea întrunirii condițiilor de participare la concurs si depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de înscriere
04.11.2024 ora 13:00 – Data limită depunere a contestațiilor privind selecția dosarelor de înscriere
05.11.2024 ora 13:00 – Afișarea rezultatului contestațiilor la rezultatul selecției dosarelor de înscriere
07.11.2024 ora 10:00 – Proba scrisă
08.11.2024 ora 13:00 – Afișare rezultate proba scrisă si depunere contestații la proba scrisa
11.11.2024 ora 14:00 – Data limita depunere a contestațiilor la proba scrisă
12.11.2024 ora 13:00 – Afișarea rezultatelor contestațiilor la proba scrisă
13.11.2024 ora 10:00 – Probă interviu
14.11.2024 ora 14:00 – Afișare rezultate la proba interviu depunere contestatii la proba de interviu
15.11.2024 ora 13:00 – Data limită de depunere a contestațiilor la proba de interviu
18.11.2024 ora 14:00 – Afișarea rezultatelor contestațiilor la proba interviu
19.11.2024 ora 13:00 – Afișarea rezultatelor finale
Condițiile specifice, conform fișei postului:
– studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– vechimea în muncă/specialitate necesară: nu se solicită;
– gestionează patrimoniul de care răspunde, asigură securitatea, protecția și conservarea în timpul depozitării, expunerii, transportului a bunurilor culturale aflate în gestiunea sa.
– cunoștințe de operare/Office – nivel mediu
– capacitatea de a comunica eficient, capacitatea de a lucra în echipă, disciplină, planificarea eficientă a activității, capacitatea de adaptare la situații speciale, creativitate, dorință de autoperfecționare.
– disponibilitatea de a desfăşura ocazional program prelungit sau de a se deplasa pe teren pentru participarea la diverse activităţi ale muzeului.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs vor fi puse la dispoziție pe site-ul instituției.