Unul dintre subiectele abordate ieri în cadrul şedinţei Comitetului pentru Problemele Persoanelor Vârstnice de la Prefectura Argeş a fost legat de modul de facturare al consumului de gaze. Reprezentanţii Engie (firma furnizoare) au prezentat modul de facturare, după care au dat detalii (cu scheme cu tot) privind modalităţile prin care cetăţenii pot face sesizări. Ba să intre pe site (de parcă toţi pensionarii navighează cât e ziua de lungă pe internet!), ba să sune la „Call Center” (care înseamnă de fapt un robot) etc. Contact direct cu angajaţii Engie – ioc! Pensionarii au vrut să ştie ce fac în cazul unei urgenţe. Aceiaşi paşi. „Am sunat; am apăsat şi tasta 1, şi tasta 5; degeaba. Nu pot să prind un operator oricât aş încerca! Nu ne mai trimiteţi la site şi la roboţi telefonici!”, a spus un pensionar prezent la şedinţă. Prefectul Cristian Soare a declarat că va lua legătura cu primarii şi că aceştia vor avea la dispoziţie numere de telefon de la Engie pentru situaţii de urgenţă. Dar pentru situaţii care afectează mai multe persoane odată. Un om care are singur o urgenţă se descurcă aşa cum poate…
Claudiu DIŢA