Nou! Magazinul frate cu Zara, dar cu prețuri mai mici, livrează acum în toată țara.
Brandul Lefties al gigantului fashion Inditex s-a lansat și în România, fiind deschis primul magazin în centrul comercial Promenada Craiova. Compania a lansat, totodată, și magazinul online.
Prin intermediul magazinului online www.lefties.com se pot comanda online articolele preferate de oriunde din țară, iar dacă vă abonați la newsletter, obțineți și o reducere de 10 % la prima comandă.
„Conceptul <<Lefties Digital Store>> prezintă cele mai recente tendinţe de modă accesibilă pentru întreaga familie, oferind o experienţă de shopping care integrează magazinul fizic, cu cel online”, spun reprezentanţii Inditex. Ei descriu Lefties ca o companie de modă „la preţuri accesibile”, cu colecţii pentru întreaga familie şi pentru toate segmentele de vârstă.
Pe lângă haine şi încălţăminte, în portofoliul mărcii se găsesc şi articole pentru casă, sport, lenjerie şi produse de frumuseţe.
Decizia grupului de a aduce pe plan local Lefties vine într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi se orientează tot mai mult către branduri cu preţuri sub medie, precum Pepco, Sinsay sau Kik, este vorba atât de discounteri de modă, cât şi de mărci care se poziţionează pe segmentul „value for money”. Celelalte branduri ale Inditex – Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara sau Zara Home – au preţuri medii sau peste medie.
În ceea ce priveşte brandul Lefties, care în traducere înseamnă ce a rămas, el este cunoscut mai ales pentru că anterior vindea la preţuri reduse produsele care au rămas din colecţiile celorlalte mărci ale Inditex. În ultimii ani însă, situaţia s-a schimbat. Pe de-o parte, acum marca are propriile ei colecţii. Pe de altă parte, grupul a investit masiv în schimbarea conceptului, astfel că magazinele noi au câteva mii de metri pătraţi şi incorporează multă tehnologie. De altfel, şi magazinul din Craiova va si tot pe suprafaţă mare.
„Lefties îşi pune în valoare colecţiile prin intermediul conceptului de Magazin Digital, care dispune de cea mai recentă tehnologie (…), pentru a evita formarea cozilor în magazin şi pentru a reduce timpii de aşteptare.” Magazinul are, spre exemplu, cabine de probă inteligente, cu management automat al accesului, şi sistemul Easy Pay, complet integrat în operaţiunile magazinului. Există şi un serviciu de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte.