Politicienii ne-au tot promis că vor lua măsuri pentru ca Transfăgărăşanul să fie deschis tot anul, dar la acest drum nici măcar nu a început reabilitarea. Cică se fac studii la Ministerul Transporturilor privind copertinele care să fie montate în zonele cu risc de avalanşă, dar a mai auzit cineva de vreun proiect în acest sens? Nu! Păcat! Cei care au construit Transfăgărăşanul cu 40 de ani în urmă au depus un efort uriaş, timp de patru ani şi jumătate, pentru a străbate prin munte. Pentru realizarea acestei grandioase lucrări au fost executate 4 milioane metri cubi de terasamente, 290.000 metri cubi de fundaţii, 600.000 metri cubi de suprastructură de macadam, 290.000 metri cubi de zidărie, 830 lucrări transversale, 27 viaducte şi poduri şi s-au folosit peste 6 milioane de kilograme de explozibil. Aceşti oameni au lăsat ceva în urmă: una dintre cele mai frumoase şi spectaculoase şosele din Europa! Cei de acum nici să marcheze corespunzător acest drum nu sunt în stare!
Claudiu DIŢA