În urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de business (business units) – Renault, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility – Mihai Bordeanu a fost numit în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania, pe care o va prelua din 1 februarie. Astfel, Mihai Bordeanu devine primul român numit în funcţia de director general al companiei Dacia de la preluarea acesteia de Grupul Renault. Fostul director general, Christophe Dridi, a preluat, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, în funcția de VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada.
„Revin în România după un itinerariu profesional în țări în care marca Dacia a convins clienți cu profiluri și standarde diferite, precum Franța și Marea Britanie, dar şi în cele 44 de țări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reușit aceste transformări progresive pentru o companie și o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoțională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, și este un reper strategic pentru industrie și economie. Vremurile actuale necesită noi transformări și noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această rețetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a declarat Mihai Bordeanu.
Cu o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business în companii cu profil auto și FMCG, Mihai Bordeanu s-a alăturat, în 2006, echipei Toyota în România, unde a ocupat pe rând, funcțiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016 director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizații de profil precum London Business School și CEDEP (INSEAD).
„România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate. Am învățat multe de la voi și vă mulțumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziție care mi-a fost încredințată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizație a Grupului Renault, la nivel internațional „, spunea la rândul său Christophe Dridi.
Un Comentariu
Anonim
Felicitări. Asa da, director general sa fie un roman.