Lovitură catastrofală pentru o fabrică din Argeș cu sute de angajați.
Lovitură puternică pentru economia municipiului de la poalele Mateiașului. După căderea uzinei ARO, o fabrică cu investitori americani a oferit aproape o mie de locuri de muncă pe plan local. Anul acesta se anunță unul catastrofal pentru subsidiara locală a concernului american Lear Corporation.
Lear Corporation România produce sisteme electrice pentru autovehicule în unităţile de la Câmpulung şi din Piteşti, respectiv scaune auto în fabrica din parcul industrial din Leţcani, lângă Iaşi, pentru toţi marii producători auto din Europa, potrivit unor informaţii anterioare.
De când au apărut pe piață mașinile electrice, fabrica de la Câmpulung Muscel a pierdut contractele. Așadar, conducerea fabricii imense a fost nevoită să disponibilizeze 400 de angajați. Veștile nu sunt grozave pentru următoare perioadă. Există posibilitatea să aibă aceiași soartă ca și ARO.
Lear Corporation România a fost înfiinţată în anul 2001 la Piteşti, cu principal domeniu de activitate fabricarea de echipamente electrice şi electronice pentru autovehicule şi pentru motoare de autovehicule.
Compania Lear fiind singura firmă din industria subansamblurilor auto din judeţ care renunţă la personal. Alte companii, precum constructorul Automobile Dacia, au anunţat, dimpotrivă, că vor angaja personal. Cum în orașul de la poalele Mateiașului nu au venit investitori, intrarea în șomaj al acestui mare număr de angajați este un catastrofală.
Sursa: Ziarul din Muscel
Un Comentariu
Daniel
Cauza principală este decizia americanilor de a muta producția din Romania în Maroc. A doua cauza este falimentul Fisker, un client care producea mașini electrice.