Locuințe de serviciu pentru medici în Argeș.
În prezent unitățile sanitare ce aparțin C.J. Argeş se confruntă cu o lipsă acută de cadre medicale, unul dintre motivele principale constituindu-l neasigurarea unor locuinţe de serviciu.
În sprijinul soluţionării acestei situaţii Consiliul Judeţean Argeş a hotărât accesarea Programului guvernamental de construcţii locuinţe de serviciu prin intermediul Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe, finanţat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației. Suprafața de teren necesară realizării investiției, care a fost transmisă către ANL spre folosinţă cu titlu gratuit fiind inclusă în domeniul public al județului Argeș.
Investiția în construcția imobilului va fi asigurată de Agenția Națională pentru Locuințe, de la bugetul de stat, cuprinzând: elaborarea studiilor, a proiectului tehnic şi execuția lucrărilor de construire a locuințelor de serviciu. Finanțarea din bugetul local al U.A.T Județul Argeş, prin Consiliul Județean Argeş, cuprinde următoarele categorii principale de cheltuieli pentru: Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice pentru execuţia utilităţilor şi dotărilor tehnico-edilitare aferente construcţiei; elaborarea utilităţilor şi dotărilor tehnico-edilitare aferente construcţiei în interiorul perimetrului destinat locuinţelor de serviciu (alimentare cu apă, canalizare, alimentare cu energie termică şi electrică, alimentare cu gaze naturale), inclusiv în colaborare cu operatorii de utilităţi, acolo unde este cazul.
Prin realizarea acestei investiţii se urmăreşte reducerea deficitului de cadre medicale în unităţile sanitare ce aparţin C.J. Argeş. Există cereri de locuinţe de serviciu depuse la spitalele din subordinea C.J. Argeş, după cum urmează: 15 cereri la Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, 4 cereri la Spitalul de Pediatrie Piteşti, 3 cereri la Spitalul de Recuperare Brădet şi 2 cereri la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni.
Aceste spații locative vor fi utilizate ca locuințe de serviciu pe perioada valabilității contractelor de muncă ale cadrelor medicale și vor fi acordate de către Consiliul Județean Argeş pe baza unei proceduri în prealabil aprobate.