SC Termo Calor Confort mai are circa 21.000 de apartamente branşate la sitemul centralizat de termoficare din Piteşti, deci ar avea motive să-şi îmbunătăţească activitatea. Dar acest lucru nu se întâmplă. Clienţii sunt nemulţumiţi că nu pot plăti facturile altfel decât la punctele de încasare ale firmei, solicitând în acest sens să fie găsite modalităţi moderne de achitare a obligaţiilor: pay-point, la robot, homebank, card bancar etc. „Trebuie să mă duc la mama dracu’, la Podul Viilor sau în cartiere, la casieriile lor, unde mereu e coadă. Suntem în secolul XXI, s-a inventat plata online, homebank etc… Ei au rămas în secolul XVIII. Nu mai vorbim de ghereta de la casierie care arată jalnic”, se plânge un client. Conducerea SC Termo Calor Confort afirmă însă că are încheiat un acord cu Libra Bank, iar facturile pot fi achitate aici. Dar e o bancă mică, fără multe puncte de lucru în cartiere.
La Termo Calor, cu facturile „la mama dracu'”
Advertisement
Advertisement