# Te poţi abona, dar nu poţi rezilia contractul!
Fiecare vizită la sediul firmei „Digi” din centrul Piteştiului, cu sau fără motive serioase, mă îndeamnă la scris. Şi când spun asta ţin să precizez că nu caut un pretext anume, ci situaţiile de care mă lovesc pur şi simplu nu pot fi trecute cu vederea.
Angajaţii te trimit în altă parte
Zilele trecute am mers la reprezentanţa firmei de pe Strada Mare pentru a plăti factura şi, din motive personale, de a rezilia contractul de televiziune şi internet fix. Am aflat de la o angajată că e totul în regulă, că nu mai sunt în perioada contractuală, iar renunţarea la aceste servicii se va face fără perceperea unor taxe. Doar un mic inconvenient ne-a împiedicat să ducem planul la bun sfârşit: în acest magazin nu se pot face rezilieri de contracte!
„Dacă doriţi să renunţaţi la contract, trebuie să mergeţi pe Calea Bucureşti. Undeva în capăt, vizavi de «Ramada», e un sediu unde puteţi face astfel de operaţiuni!” – mi-a comunicat consultanta, asta în vreme ce în subliminal mi-a transmis un mesaj de genul: „Hai, pleacă odată, ce mai aştepţi?”
Păi, acestea fiind variabilele din ecuaţie, nu pot decât să concluzionez că matematica (de fapt, logica) operatorului „Digi” e una complicată. Cum aşa, la magazinul din buricul târgului nu poţi renunţa la contract? Nu, dar să te abonezi se poate!
Comerţ fără… marfă
Vă doresc mult succes şi noroc la alegerea unui produs, pentru că, am uitat să vă spun, „Digi” face comerţ cu taraba goală. Exceptând patru machete prăpădite de telefoane, nu ai ce vedea. Iar dacă totuşi te încumeţi să studiezi în detaliu produsul (cum spuneam, nefuncţional, având doar rol orientativ asupra aspectului), la un moment dat o să pornească alarma şi până găsesc angajaţii butonul de „stop” lumea va părăsi magazinul. Alarma de care vorbesc ţiuie într-un asemenea hal de zici că-i pusă la un seif plin cu diamante, nu la un amărât de plastic fără nicio valoare!
Politica de vânzări a celor de la „Digi” este incredibilă. Cu câţiva ani în urmă, erau de apreciat (şi pentru abonamentele ieftine, şi fiindcă ofereau dispozitive la un preţ convenabil – inclusiv rate fără bătăi de cap), acum au produse scumpe, iar ratele sunt în parteneriat cu ING. Deşi întrunesc condiţiile de creditare menţionate (venituri, vechime în muncă ş.a.m.d.), sistemul lor electronic de verificare a eligibilităţii îmi spune că nu-mi permit o rată amărâtă de 20-30 lei. Atât de sărac sunt!
În acelaşi timp, la un alt operator am la discreţie telefoane „ultimul răcnet”, lansate la Barcelona zilele acestea. Pot să le butonez cât am chef fără să mă gonească alarma. De asemenea, prin nu ştiu ce minune, sunt client eligibil şi pot să-mi cumpăr în rate produse de mii de lei. Deci nu sunt chiar atât de amărât cum îmi dă de înţeles „Digi”…
2 Comentarii
abonatul
Trebuie sa recunosti ca daca nu era DIGI nu te puteai apropia de operatorul de care vorbesti.Hai sa fim seriosi pana au venit astia cu ,minute si internet pe pe mobil la gramada ,ceilalti operatori abia se zgarceau sa dea minute incluse in abonament.Daca imi aduc aminte au fost asa zgarciti ca a scos si alea trei secunde gratuite de odinioara.Daca maine Digi dispare de pe piata ceilalti operatori o sa isi frece mainile si o sa devina la politica de lacomie practicata anterior.De ce nu au dat minute gratuite in aia 15 ani cat au avut monopolul absolut si abia dupa ce digi a spart piata au inceput si ei sa dea cateva minute acolo?Cine nu i-a lasat?Daca va e bine la alti operatori sa nu uitati in sinea voastra sa multumiti operatorului digi ca prin preturile mici ii obliga si pe ceilalti sa le practice
George Olteanu
De acord cu tine, dar… asta nu e suficient pentru o companie care ţinteşte sus. Faptul că magazinul de prezentare e jalnic şi că te trimit să vizitezi pagina de net dacă vrei să afli informaţii despre telefoane (asta pot vedea, mai în detaliu, şi pe Gsmarena sau multe alte site-uri de specialitate) mi se pare un joc din liga amatorilor. Cât despre faptul că te trimit la alt sediu dacă vrei să reziliezi un contract… no comment.