Nu am „gustat” niciodată tentativele de mesaje haioase ale celor de la KFC, cu atât mai mult cu cât se adresează, chipurile, tinerilor. Unul dintre acestea, „lansat” anul trecut, prelua o expresie care circulă în special printre consumatorii de marijuana („nu e panică, man!”). Zilele trecute, dau peste o altă „poantă” care lasă loc de interpretare şi care arată cam aşa:
„E începutul anului. Şi iar ai rămas fără bani. Ai cheltuit prea mult? N-ai economisit deloc? Nici nu mai contează. Pentru că la KFC ai Smart Menu la doar 13,90 lei.”
Aşadar, dacă e început de an, ai rămas fără bani. Şi nici nu mai contează, fiindcă la fast food te salvezi de la inaniţie cu un „meniu inteligent” ieftin. Oare chiar atât de săraci, de muritori de foame am ajuns, încât ne salvează de la inaniţie meniurile fast-food? În subliminal, KFC cam asta ar transmite. Că nu ne mai permitem un restaurant bun sau să gătim acasă…
Atunci, mai spuneau ei, servim nu ştiu ce preparate ca la mama acasă. Păi, mama lor trebuie să fi fost o bucătăreasă groaznică. Dar la americani a prins şi restaurantele fast-food au devenit celebre în toată lumea.
Ce a urmat după, lupta cu obezitatea (acum şi la noi), nici nu mai contează, nu-i aşa? Aţi văzut părinţi care dau din colţ în colţ încercând să rezolve problema cu copii supraponderali care nu se pot abţine de la fast-food? Ăsta e rezultatul „reţetelor secrete” din America.
3 Comentarii
mihai
Ce doresti tu sa ne comunici prin intermediul acestui articol ? De unde stii de expresiile consumatorilor de marijuana ?
Un articol cu o tentativa de inceput , o incercare penibila de continut cu asocierea unui brand imens pentru clickbait , domnule George , foarte slab .
Mc Donalds
Si care ar fi problema? Fiinta dvs. bolsevica se rascoala la vederea unor reclame imperialiste, mai bune sau mai proaste? Din atacul reclamei firul naratiunii se duce catre concluzia ca americanii sunt obezi si prosti……..Komsomolskaya Gazeta curat, ce mai!
Anonim
Este evident, asemenea „reclame” pentru aşa „mâncare”(fast-food) au…succes în cazul unor „consumatori/clienți” care nu ştiu să citească si care, oricum, mănâncă in exces…orice!