Miercuri, 18 aprilie 2018, începând cu ora 12, în sala de şedinţe a Primăriei Curtea de Argeş, contribuabilii din Curtea de Argeş şi din localităţile învecinate sunt invitaţi la o sesiune interactivă de întrebări şi răspunsuri referitoare la întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale şi a raportărilor contabile anuale la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice pentru anul 2017.
La această întâlnire, organizată de Administraţia Finanţelor Publice Argeş, vor fi prezentate calendarul obligaţiilor fiscale aferente lunii aprilie 2018, serviciile oferite de ANAF (spaţiul privat virtual) şi va cuprinde o sesiune interactivă de întrebări şi răspunsuri/ consultări pe marginea subiectelor abordate.
Contribuabilii interesaţi să participe la această întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul ANAF accesând linkul https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”.