Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia S.A. îşi vor relua activitatea începând de luni, 18 mai 2020, cu un program redus de 6 h şi respectarea unor reguli stricte de protecţie şi distanţare.
Centrul de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia din mun. Pitești îşi va relua activitatea din data de 18 mai 2020, având un program de lucru cu publicul de 6 h, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 14:30.
Restul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile Câmpulung, Curtea de Argeş, îşi vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Mun. Curtea de Argeş, începând cu 18.05.2020, între orele 09:00 – 14:30;
Mun. Câmpulung Muscel, începând cu 18.05.2020, între orele 08:30 – 14:30.
Este important de menţionat faptul că activitatea cu publicul se va desfăşura cu respectarea următoarelor reguli de protecţie şi siguranţă:
• Angajaţii DEO vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protecţie plexiglass;
• Ocuparea ghişeelor va fi organizată astfel – un ghişeu funcţional, unul, două ghişee libere. În Centrul de Relaţii cu Utilizatorii din Piteşti vor funcţiona concomitent două ghişee aflate la o distanţă de minim 2 metri. În celelalte centre, va funcţiona doar un singur ghişeu;
• Accesul clienţilor în CRU este permis doar cu mască şi mănuşi de protecţie (doar un reprezentant per familie);
• În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie mănuşi şi măşti de protecţie de unică folosinţă.
• Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
• Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
• Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRU;
* Clienţilor cu temperatura de 37,5 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru;
• Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
• Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente;
• Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil documentelor de identificare necesare (CI), a facturilor, etc.
Distribuție Oltenia încurajează consumatorii de energie electrică din aria sa operaţională, să folosească cu precădere canalele alternative de comunicare:
• Info Tel, apelând numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00;
• prin email, la adresele:
– relatiiclienti@distributieoltenia.ro pentru transmiterea documentelor din procesul de racordarea la rețeaua electrică;
– distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice.
• prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
De asemenea, prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/intreruperi-anuntate.html) puteți afla detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor de mentenanță și investiții în rețea de către operatorul de distribuție.