Horse, divizia cu fabrică la Mioveni, a semnat un acord major.
Divizia Horse a Renault, creată prin unirea tuturor unităților de producție de motoare și a celor de cercetare și dezvoltare, a semnat primul acord cu un partener extern, pentru livrarea de motoare. Partener este compania turcă Habaș, care va cumpăra sisteme de propulsie bazate pe motoare de 2.0 litri diesel, pentru vehicule comerciale.
Patrice Haettel, CEO HORSE: „Primul acord major cu un nou producător de automobile este o piatră de hotar pentru companie și evidențiază cu adevărat ambiția noastră de a furniza motopropulsoare de top cu emisii reduse clienților din întreaga lume. Amprenta globală a HORSE, inclusiv facilitățile din Bursa, Türkiye, a însemnat că am fost partenerul perfect pentru HABAȘ , pentru a le satisface nevoile pe măsură ce își extind producția de vehicule comerciale ușoare.” Motorul de 2.0 litri cu patru cilindri ce va fi livrat partenerilor de la Habaș este produs de Horse în Bursa, Turcia, și oferă o putere maximă de 170 CP (125 kW) la 3.500 rpm, în timp ce cuplul maxim de 380 Nm este furnizat la doar 1.500 rpm. Unitatea turbo diesel are injecție common rail și un turbocompresor cu turbină cu palete variabile.
Motorul, folosit de Renault pe multe dintre modelele sale, îndeplinește reglementările Euro 6d+e privind emisiile complete, fiind omologat pe toate piețele europene. De asemenea, a fost conceput pentru a utiliza cel mai recent combustibil diesel B10 care conține 10% biocombustibil pentru o amprentă de carbon mai mică. Horse a fost creat de Renault pentru a-și maximiza eficiența pe segmentul producției de motoare, planurile șefului Renault fiind de fuziune între această divizie și structura similară a grupului chinez Geely. În urmă cu aproape un an a fost anunțat un memorandum între cele două companii, însă fuziunea nu s-a mai petrecut de atunci, deși era vehiculată și intrarea în parteneriat a grupului saudit Aramco.
Horse a preluat circa 9000 de salariați ai Renault Group și operează opt fabrici de producție în șapte țări, inclusiv România, cu trei centre de cercetare și dezvoltare și cu sediu central în Madrid, Spania. Compania produce 3,2 milioane de unități pe an pentru clienții săi, reprezentați de mărcile grupului Renault. Unitatea din Mioveni și-a schimbat numele de anul trecut în Horse România SA.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/horse-divizia-de-motoare-a-renault-cu-fabrica-la-mioveni-a-semnat-primul-contract-chiar-daca-nu-s-a-mai-unit-cu-geely-21590572
3 Comentarii
Anonim
Prima de Paște nu a fost regească la Dacia,ci a fost pe măsura muncii depuse. Dacă nu a-ți lucrat in trei schimburi în banda de montaj atunci sunteți total pe dinafară și aruncați cu noroi in munca a 13 mii de oameni. Rușinos 👎👎👎👎👎
Anonim
Angajatilor transferati din Renault Technologie Roumanie catre Horse Romania li s-au redus fortat salariile la inceputul anului 2024, pentru ca firma sa nu le plateasca sporurile de vechime la care erau indreptatiti conform contractului colectiv de munca.
Anonim
Articol scris pe genunchi, ca multe altele. Chiar nu mai gasiti nici un om care sa scrie un articol cu cap? Iar titlul nu are nici o legatura cu continutul… Preluarea(care e de fapt reorganizare) s-a facut de un an…