Grupul Supernova și Carrefour România continuă colaborarea de succes în Supernova Pitești. O parte esențială a acordului este renovarea hipermarketului Carrefour existent, care va îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților.
Pentru acest proiect, compania extinde investiția de 20 de milioane de euro anunțată în 2022, odată cu începerea renovării centrului comercial Supernova Pitești.
,,Strânsa colaborare pe care o avem cu Carrefour România se traduce prin responsabilitatea de a oferi un mediu de cumpărături mai confortabil și mai interesant pentru clienții noștri. În 2024 suntem pregătiți să ducem procesul amplu de rebranding pe care ni l-am asumat în 2022 la nivelul următor. Vom continua să modernizăm infrastructura celorlalte 6 hipermarketuri Carrefour din portofoliul Supernova și, totodată, ne vom îndrepta atenția spre extinderea ofertei comerciale în centrele Supernova, prin prezentarea unor noi branduri cu renume internațional. În plus, ne dorim să promovăm un sentiment de apartenență prin evenimente și activități de agrement, astfel încât locuitorii orașelor unde Supernova este prezent să simtă că fac parte dintr-o comunitate. Consider că împreună cu Carrefour vom construi nu doar spații de retail, ci și experiențe comune”, a declarat Markus Pinggera, Managing Director la Supernova Group.
Hipermarketul modernizat va fi integrat în cadrul complexului comercial Supernova Pitești, care a fost complet renovat și extins în ultimii doi ani. Carrefour România și-a dedicat eforturile pentru a oferi clienților o experiență unică de cumpărături prin reorganizarea strategică a categoriilor din magazin. Astfel, cele mai relevante produse sunt în centrul atenției, oferind un spațiu amplu la raft în beneficiul clienților. Modernizarea magazinului include, de asemenea, soluții eficiente din punct de vedere energetic, cum ar fi iluminatul cu LED-uri. În plus, în secțiunea Non-Food, Carrefour își extinde etichetarea electronică, deja disponibilă în zona de lactate, oferind un mediu de cumpărături modern și dinamic.
Supernova Pitești oferă o experiență inedită de cumpărături pe o suprafață de aproximativ 53.000 de metri pătrați, cu o gamă largă de branduri internaționale precum Sinsay, Cropp, House, Reserved, Takko, Pepco, Deichmann, Decathlon, C&A, Half Price, Mobexpert, H&M, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Intersport, LC Waikiki, CCC, Colin’s, New Yorker, Noriel, Sephora, precum și o zonă nouă de food court.
Cooperarea dintre cele două companii va fi extinsă și în celelalte 6 centre comerciale Supernova din România, unde Carrefour preia fostele hipermarketuri Cora din București (Pantelimon, Lujerului, Alexandriei), Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Procesul de rebranding și modernizare a celor șase hipermarketuri va fi însoțit de prezentarea de către Supernova Group a unor noi branduri internaționale, precum și de reamenajarea zonelor comerciale.
DESPRE SUPERNOVA
Supernova a intrat pe piața românească în noiembrie 2020, prin preluarea centrului comercial Jupiter City din Pitești, care a fost de atunci rebranduit și complet renovat. În plus, Supernova Group a mai achiziționat șase centre comerciale în 2021, situate în București (trei locații), Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Aceste centre au fost ancorate anterior de hipermarketurile Cora, care vor fi preluate acum de Carrefour.
Grupul austriac Supernova este o companie internațională care se concentrează pe dezvoltarea și gestionarea de proprietăți imobiliare comerciale în Austria, Slovenia, Croația, România și Slovacia. Portofoliul actual al grupului cuprinde peste 110 proprietăți cu o valoare brută de 2,2 miliarde de euro.
Despre Carrefour România
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproape 450 de magazine în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.