Fostul preşedinte al Consiliului de Administraţie de la Regia de Drumuri şi Poduri Argeş Mihai Başulescu a făcut dezvăluiri importante din perioada în care a condus Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi. Cel care a semnat contractul Bechtel din partea statului român spune că variantele documentului care au apărut în spaţiul public nu sunt conforme cu originalul semnat de el în decembrie 2003. „Cine a zis că a fost găsit? În spaţiul public a apărut o copie după contract, dar nici aia întreagă. Lipsesc pagini cu semnătura, iar anexele erau nesemnate. Anexele originale erau semnate de mine şi american, deci celelalte nu sunt cele originale”, a declarat Başulescu. Acesta a povestit că documentul ar trebui căutat la Cluj, pentru că, timp de vreun un an, contractul Bechtel a fost gestionat de Direcţia Regională de acolo. Întrebat cum s-au putut face multe copii la un contract atât de important, el a dat o explicaţie incredibilă: „Contractul original nu a fost secretizat”. Potrivit fostului director, trebuie verificat ce s-a întâmplat în perioada 2005-2006, timp în care, în opinia lui, s-a schimbat toată filozofia contractului Bechtel. „Contractul din 2003 şi-a pierdut valabilitatea în momentul încheierii actului adiţional în 2006, care în opinia mea este un nou contract Bechtel. Nu contractul 2003 a fost greşit încheiat, ci ce s-a întâmplat după 2005, mai ales în urmărirea şi aplicarea contractului”, crede omul care a parafat documentul original.
Claudiu DIŢA