
Avem plăcerea de a vă prezenta ediția 2025 a Catalogului Firmelor, Instituțiilor și Întreprinzătorilor din Argeș, publicație ajunsă la cea de-a XXVIII-a apariție. Realizat sub sigla ARGEȘ PRESS, marcă înregistrată la OSIM, Catalogul s-a impus ca un brand solid în peisajul editorial românesc, beneficiind de experiența ziarului „Argeșul”, prezent de 36 de ani în presa tipărită și de 27 de ani în mediul online. Catalogul Firmelor, Instituțiilor și Întreprinzătorilor din Argeș reunește anual cele mai importante instituții publice și private, companii, întreprinzători și personalități locale, remarcabile prin performanță, stabilitate și contribuția lor la dezvoltarea județului.

Salonul Marius Mizdran din Pitești se impune de peste zece ani ca un reper în industria frumuseții, datorită profesionalismului, creativității și viziunii inovatoare a fondatorului său. Aici, fiecare client găsește nu doar servicii de top, ci și o experiență completă, adaptată nevoilor și stilului său personal. Marius Mizdran ne dezvăluie secretele pasiunii sale pentru hairstyling și modul în care transformă fiecare vizită într-un moment memorabil.
Care a fost momentul în care ai simțit că vrei să faci pasul către propriul business și cum ai transformat pasiunea pentru hairstyling într-un brand personal?
Cred că în cariera fiecăruia dintre noi există un moment în care ne dorim să facem un pas înainte și să facem lucrurile în felul nostru, punând amprenta nu doar asupra muncii pe care o depunem, ci și asupra locului în care ne desfășurăm activitatea. Așa se naște propriul business, care, dacă este condus cu seriozitate, ajunge să fie apreciat de clienții existenți și să devină o dorință pentru alții de a-i călca pragul.
Ce te inspiră cel mai mult atunci când creezi un look personalizat pentru fiecare client?
Pe lângă aspectele tehnice pe care trebuie să le iau în considerare, mă interesează și stilul de viață al fiecărui client, domeniul în care își desfășoară activitatea profesională și dorințele lor. Toate acestea reprezintă o sursă constantă de inspirație pentru mine.
Cum ai conceput experiența completă oferită clienților în salon, astfel încât să fie nu doar servicii de beauty, ci și momente de relaxare și confort?
Întotdeauna m-am pus în locul clientului și m-am întrebat: „Cum ți-ai dori să fii întâmpinat? Cum ai vrea să arate locul în care ți se oferă serviciile de beauty și cum ai vrea să te simți?”. Pornind de la aceste întrebări, am conceput amenajarea interioară a salonului și întreaga locație.
Industria frumuseții este într-o permanentă schimbare. Cum te menții la curent cu noile tendințe și cum aplici aceste noutăți în activitatea salonului?
Domeniul nostru de beauty este unul dintre acele domenii aflate într-o schimbare permanentă. De aceea, particip la numeroase seminarii, atât în țară, cât și în străinătate, pentru a aduce clienților cele mai noi tendințe.
Ce înseamnă pentru tine sloganul „Revelația frumuseții” și cum îl transpui în experiența fiecărui client?
„Revelația frumuseții” este sloganul nostru și reprezintă, pentru mine și pentru fiecare client, aducerea frumuseții naturale în prezent, într-o formă cât mai actuală și personalizată.
Care a fost cel mai satisfăcător moment din cariera ta, atunci când ai văzut impactul unei transformări asupra încrederii și stării de bine a unui client?
Pot spune că atunci când întâlnesc persoane care au trecut printr-o perioadă foarte aglomerată a vieții – fie proiecte profesionale intense, creșterea copilului sau o dezamăgire personală – toate acestea împiedicându-le să vină la salon și să aibă grijă de ele, observ că, la finalul transformării look-ului, pe chipul lor apare o fericire și o încredere în sine greu de exprimat în cuvinte. Această bucurie îmi oferă și mie o satisfacție incomensurabilă.







































