Peste 30 companii din Argeş au fost reprezentate la Career Hub 2018 – Târgul de joburi şi internship-uri pentru studenţi şi absolvenţi organizat, recent, de Universitatea din Piteşti, în parteneriat cu Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Argeş şi AIESEC Piteşti.
Oferta
Studenţii şi masteranzii UPIT au discutat cu angajatorii despre posibilitatea de a obţine un stagiu de practică sau un internship (angajare part-time, remunerată, pe perioada continuării studiilor). Câteva firme din domeniul IT şi-au exprimat interesul de a angaja studenţi cu normă întreagă, oferindu-le posibilitatea unui program flexibil, astfel încât să poată frecventa în continuare studiile. Oferta companiilor reprezentate la Career Hub 2018 a constat în peste 100 de job-uri şi 80 de internship-uri.
Preşedintele Senatului UPIT, Mihaela Diaconu, a punctat importanţa acestui eveniment care le oferă studenţilor şi absolvenţilor universităţii o şansă în plus de a-şi găsi în scurt timp după absolvire un loc de muncă în comunitatea locală, în companii locale, regionale, naţionale şi multinaţionale.
Prorectorul Adrian Sămărescu a apreciat că, în general, proporţia de angajabilitate a studenţilor UPIT este de peste 80%.
Preşedintele CCIA, George Caval, i-a îndemnat pe studenţi să-şi stabilească ţinte înalte şi să persevereze cu încredere până când îşi găsesc locul potrivit de muncă, pe măsura dorinţelor şi abilităţilor lor.
Rabia Lucca, reprezentant al companiei „Goldplast”, i-a sfătuit pe studenţi să caute cu încredere locuri de muncă, până când găsesc locul cel mai potrivit pentru ei.
Cristian Receanu, manager la Nidec Motor Corporation România, a calificat drept extrem de benefic evenimentul de la Universitatea din Piteşti, pentru simplul fapt că le oferă studenţilor şi absolvenţilor şansa de a afla direct de la reprezentanţii companiilor angajatoare cerinţele pentru posturile pe care le scot la concurs.
Evenimentul încheiat cu „va urma” a fost coordonat de Amalia Duţu, director al Centrului pentru managementul calităţii şi programe universitare.