Un membru al Asociaţiei de Proprietari Sara 238 din Piteşti reclamă la Primăria Piteşti faptul că deşi de 9 ani nu a mai primit apă caldă şi căldură în sistem centralizat, fiind eliminată conducta de aducţiune pentru el şi alte apartamente, recent i-a venit o factură de aproape 50 lei pentru repararea reţelei interne de apă caldă. În imobil mai sunt doar patru apartamente branşate la SC Termo Calor Confort SA. „Mie mi-a fost repartizată suma de 52 lei (apartamentul meu are patru camere). Eu nu am mai beneficiat de apă caldă menajeră de la sistemul centralizat de 9 ani (din anul 2007) şi nu este corect să plătesc reparaţia la infrastructura furnizării unui serviciu pe care eu nu îl mai primesc şi nici nu îl voi mai primi. Explicaţiile administratorului au fost că a repartizat cheltuieli comune către toţi proprietarii, lucru care nu este adevărat – la noi pe scară din 16 apartamente doar patru mai beneficiază de apă caldă menajeră şi agent termic de la societatea de termoficare. Vă rugăm să dispuneţi repartizarea cheltuielilor mai sus amintite către cele patru apartamente care beneficiază de serviciile şi produsele societăţii de termoficare; în caz contrar vom acţiona în justiţie asociaţia de proprietari/societatea de termoficare”, se arată într-un mesaj formulat pe adresa primăriei. Astfel de probleme se pot însă rezolva doar în cadrul asociaţiilor de proprietari şi, cel mai probabil, se va ajunge la un proces.
Claudiu DIŢA