eMag pregătește cea mai mare campanie de reduceri a anului.
eMag, cel mai mare retailer online din România, va organiza Black Friday în acest an în data de 10 noiembrie.
eMag, care are în ofertă 17 milioane de produse în platformă, va intra în campanie cu 53.000 de vânzători, a declarat în cadrul retailArena Oana Antohe, Marketplace Senior Director eMAG, potrivit căreia în jur de 6.000 de vânzători vor avea campanii de Black Friday în toate cele trei piețe acoperite de eMag, România, Ungaria și Bulgaria.
Campania Black Friday de eMag va dura o singură zi, în data de 10 noiembrie în România și 17 noiembrie în Ungaria și Bulgaria. Cât despre reduceri, eMag are anumite promoții pentru vânzătorii din Marketplace astfel încât aceștia să poată oferi cele mai bune prețuri din an. Mai exact, retailerul oferă vânzătorilor reduceri de comisioane de până la 55% pentru produsele din campanie.
Pot fi produse pentru care, dacă, spre exemplu, vânzătorul oferă un discount de 20% față de cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, 11 puncte procentuale le pune eMag, din comisionul perceput acestuia.
În plus, oferă depozitare gratuită pentru cei care își trimit marfa în depozitele eMag până în data de 31 octombrie. Marfa poate sta gratuit în centrele de fullfilment eMag până la data de 31 decembrie.
„Practic, venitul nostru din relația cu sellerii (vânzătorii n.red) este fix acest comision pe care, pe multe dintre produse, îl înjumătățim. (…) Noi încercăm să susținem cât mai mult sellerii din marketplace și prin faptul că îi ajutăm cu depozitarea gratuită pentru a face față cu procesarea unor volume foarte mari de comenzi”, explică Antohe.
8 din 10 clienți se gândesc ce să cumpere de Black Friday înainte, iar 50% își pregătesc cu o săptămână înainte achizițiile.
Sursa: economica.net