De peste două săptămâni, pe o porţiune din şoseaua Piteşti-Slatina, care nu e doar drum naţional (DN65), ci şi european (E574), traficul rutier se desfăşoară anevoie. Situaţia este generată de lucrările pentru refacerea carosabilului şi, din această cauză, de la ieşirea din Albota până la intersecţia către Costeşti se formează cozi interminabile de maşini, iar circulaţia se derulează alternativ pe o bandă, făcându-le zile fripte şoferilor.
Potrivit şefului Secţiei Drumuri Naţionale Piteşti, Gheorghe Mihăiţă, sunt speranţe ca până la sfârşitul acestei săptămâni să se finalizeze lucrările de înlocuire a covorului asfaltic. În prezent mai sunt de frezat şi asfaltat aproximativ 700 metri, dar şoferii au o mare nemulţumire. Ei spun – şi am constatat că au dreptate – că, noaptea, zona cu pricina este extrem de periculoasă şi se circulă în orb, cum se zice, fiindcă nu există niciun fel de marcaje rutiere. În lipsa lor, oricât de bine ar avea farurile reglate, conducătorii auto nu se pot orienta şi pătrund fără voia lor pe contrasens. Riscul de accident este cu atât mai mare cu cât pe respectivul tronson de drum sunt curbe deosebit de periculoase, iar lipsa elementelor de semnalizare poate duce la producerea de evenimente rutiere dintre cele mai grave. O situaţie similară se întâlneşte şi pe şoseaua Piteşti-Râmnicu Vâlcea, mai exact la Morăreşti, unde de asemenea din cauza lucrărilor de refacere a covorului asfaltic, nu există marcaje rutiere.