Conform unor calcule, dacă ar fi puse la un loc toate gropile de pe drumurile naţionale din România, ar rezulta un crater cam cât 133 de terenuri de fotbal. Anul acesta, însă, bugetul alocat pentru astfel de lucrări e la jumătate şi e cel mai mic din ultimii patru ani. În Argeş, astfel de drumuri cu probleme sunt destule. Începând cu Transfăgărăşanul, brăzdat de gropi şi plin de denivelări gererate în special de camioanele care cară lemne peste tonajul maxim impus, continuând cu drumurile Curtea de Argeş – Câmpulung Muscel, Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea şi până la cele din sudul judeţului care arată ca după război, arterele naţionale din judeţul Argeş sunt în suferinţă. Dar şi drumurile judeţene duc lipsă de alocări bugetare pentru reparaţii. Cât despre drumurile locale, acestea sunt praf în multe locuri, autorităţile locale stând mai mereu cu mâna întinsă la „judeţ” sau la centru pentru a obţine bani de cârpeală.
Claudiu DIŢA