Din proiectul de buget aflat zilele acestea în dezbatere în Parlament decupăm pe cele ce poartă amprenta județului nostru. Pe listă figurează Drumul Expres Pitești – Craiova. Este bine că figurează, este chiar util având în vedere și fabrica de mașini de la Craiova care a împins acest proiect pe listă, dar deocamdată povestea este doar pe hârtie.
Așteptăm, la concret, derularea lui, dacă se alocă și banii necesari. Altminteri, fluturăm doar promisiuni, cum se întâmplă de a atâta vreme cu Autostrada Pitești – Sibiu care, și ea, nu lipsește din noul proiect de buget. Aici, lucrurile par ceva mai avansate. După vreo zece, cincisprezece ani am reușit să facem al n-lea proiect, ba chiar să ne apropiem – e drept, cu sfială, de capetele 1 şi 5 ale autostrăzii. Și pe acestea o să le mai pipăim o vreme, o să le mai băgăm în “ședințe”, ca să ne mai lăudăm cu ele, după care… o s-o luăm de la capăt. C-așa e la noi, vorbărie și scriptologie multă, treabă bine făcută, mai rar.
Sigur, dragi cititori argeșeni, cred că vi s-a luat de câte ori citiţi în ziar că readucem în proiectul de construcții pentru Argeș eternul DN 73 Pitești – Câmpulung Muscel – Brașov, DN 67B Pitești – Drăgăşani, drum aflat acum într-o stare deplorabilă și pentru care a fost anulată o licitație, expertiza tehnică și elaborarea studiului de fezabilitate. Păi, se putea altfel? Licitațiile ne-au amânat construcțiile de șosele și autostrăzi până la Sfântul Așteaptă. Licență românească!
Da, ați ghicit. Nu lipsește din prioritățile strategice ale Ministerului Transportului reabilitarea Transfăgărășanului. Continuăm după vechiul obicei, cu hârtiile, adică expertiza tehnică și elaborarea studiul de fezabilitate.
Și uite așa, ne facem că lucrăm. Și economic, pe hârtie, dar mai ales politic, pe vorbărie. Că așa e la noi. Politică și pe drumuri.
Un Comentariu
Anonim
Să meargă cei de la CJA si in comuna Uda să vadă drumuri.Ce-a mai oropsită comună din județ.