De ani buni, informarea zilnică de la Centrul Infotrafic al Poliţiei Române sună invariabil: „Pe DN73C, în judeţele Argeş şi Vâlcea, din cauza unor alunecări de teren, pe tronsonul Curtea de Argeş – Burluşi, între kilometrii 46 şi 56, este restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 12,5 tone, iar pe tronsonul Burluşi – Piatra, între kilometrii 56 şi 61, nu este permis accesul autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone. Ruta ocolitoare pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mică de 12,5 tone este DN73C Burluşi – DJ678A – DN7 Deduleşti”. Venit la Piteşti înainte de a fi demis pentru a fi reinstalat în funcţie ca ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc a promis că acest drum va fi reabilitat. La fel a spus şi despre Transfăgărăşan, şi despre drumul naţional Curtea de Argeş – Câmpulung Muscel, şi despre drumul Piteşti-Drăgăşani… Promisiuni, cât cuprinde! Fapte, ioc! Revenind la drumul vechi Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea, se poate spune că traseul respectiv este edificator pentru calitatea managementului infrastructurii din România. Drum naţional zob pe alocuri, strâmt în alte zone, nesemnalizat şi fără marcaje pe cea mai mare parte a sa. De-a lungul lui vezi, din când în când, altă „capodoperă”: calea ferată abandonată Vâlcelele – Râmnicu Vâlcea. Şi te întrebi: cu ce am greşit noi să avem astfel de manageri?
Un Comentariu
camelia
Dacă de 2000 de ani nu s-a făcut nimic în țara asta (exceptând perioada regilor și a lui Cuza) vine câte unul și ridică pretenții în zilele noastre