
Programul lucrărilor Distribuție Oltenia în această săptămână
Distribuție Oltenia a transmis programul lucrărilor planificate pentru prevenirea și corectarea avariilor la rețeaua de distribuție a energiei electrice. Serviciul nu este subordonat municipalității, însă informațiile sunt utile pentru publicul piteștean, pentru a evita neplăcerile cauzate de întreruperile programate.
Lucrările urmăresc creșterea siguranței și continuității alimentării cu energie electrică, precum și îmbunătățirea calității parametrilor rețelei. În această săptămână, întreruperile sunt programate astfel:
- Marți, 19.08.2025, 09:00 – 17:00: strada Bănănăi și străzile adiacente, cartier Găvana blocurile M3, M3A, M5, M5A, M7, M7A, Calea București blocurile U1-U5.
- Miercuri, 20.08.2025, 09:00 – 17:00: cartier Găvana blocurile 63, AT1, C5-C8, CN1, G7, CS1-CS2, M6-M11.
- Joi, 21.08.2025, 09:00 – 17:00: străzile Aaron Florian, Alexandru Kiritescu, Dumitru Brătianu, Intrarea Lujerului, Jean Constantinescu, Emil Mortun, Nicolae Brânzeu, Nicolae Iorga și zone adiacente; cartier Trivale blocurile 1A-1D, 12A-12C, 13-23, 25A, 40, 52-57, 60, 85.
- Vineri, 22.08.2025, 09:00 – 17:00: Cartier Craiovei blocurile 1-8A, A, B, C, CD11A, CFR, D. D2013, E, Izvor, S2-S3.
Atenție la pericolele rețelei electrice!
Distribuție Oltenia avertizează asupra riscurilor majore pentru persoanele neautorizate care intervin în rețea:
- Intrarea în posturile de transformare;
- Urcarea pe stâlpii rețelelor electrice;
- Înlocuirea siguranțelor în posturile de transformare, cutii de distribuție, nișe sau firide.
Orice acțiune neautorizată constituie pericol iminent de electrocutare și poate avea consecințe grave.
Cum pot fi semnalate defecțiunile
Deficiențele în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate non-stop direct la Distribuție Oltenia:
- 0800 500 000 – număr gratuit;
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere cu tarif normal.
Utilizatorii pot folosi codul locului de consum (pe factură, începe cu 005) și numărul de telefon pentru a raporta întreruperile, fără a mai intra în contact direct cu un operator, după aproximativ 20 de secunde de așteptare.




































