Groupe Renault România are un nou director comunicare şi responsabilitate socială corporativă. Este vorba despre Cecilia Tudor, care preia această funcţie şi, totodată, devine şi membru al comitetului de management de ţară al Grupului.
Cu o experienţă de 18 ani în Groupe Renault România, cu precădere în activităţile de comerţ şi marketing pentru mărcile Dacia şi Renault, emblematice pentru România, Cecilia Tudor va coordona comunicarea internă, externă şi cea asociată iniţiativelor de responsabilitate socială corporativă. Absolventă a Academiei de Studii Economice Bucureşti, Cecilia Tudor are studii post universitare în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franţa), unde a obţinut o diplomă în Comerţ şi Management, şi a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe. Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală şi ţările Baltice şi sef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, a contribuit la dezvoltarea reţelei de piese de schimb, în calitate de manager de zonă. Din 2009 conduce, pe rând, departamentele de Distribuţie Comercială, Vânzări Renault, Vânzări Vehicule Electrice – Vehicule de Ocazie – Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal). În 2017 devine director al Direcţiei Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie.
„Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziţii, care înseamnă gestionarea imaginii unuia dintre cei mai mari angajatori din România şi, totodată, a Grupului care are în portofoliu cel mai important brand de ţară – Dacia. Succesul într-o industrie din ce în ce mai competitivă, aşa cum este cea auto, poate fi construit inclusiv prin efortul de comunicare depus zi de zi, atât în intern, cât şi în extern. Anvergura de care Grupul dispune în România, prin cei peste 18.000 de angajaţi din cele cinci site-uri (Renault Bucharest Connected, Titu, Mioveni, Piteşti sau Oarja) este una semnificativă (…) E o provocare nouă şi, împreună cu echipa, voi continua să implementez strategia globală a Groupe Renault, prin conţinut creativ şi inovator, care să menţină performanţa business-ului”, a declarat noul director.